|

هافبک استقلالی تیم ملی جام جهانی را از دست داد؟

مصدومیت امید ابراهیمی در دیدار تدارکاتی دیشب تیم ملی کشورمان برابر نیکاراگوئه، حضور او در جام‌جهانی را در هاله‌ای از ابهام قرار داد.

لینک کوتاه کپی شد

تیم ملی فوتبال کشورمان در راستای آماده‌سازی جهت حضور در جام‌جهانی قطر، دیشب به مصاف نیکاراگوئه رفت و این تیم را یک بر صفر شکست داد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایرنا؛ پیروزی تیم ملی در این بازی تدارکاتی تحت تاثیر مصدومیت امید ابراهیمی قرار گرفت، مصدومیتی که سبب شده حضور او در جام‌جهانی نامشخص شود. ملی پوش ایرانی باشگاه الوکره قطر در دقیقه ۶۳ بازی با نیکاراگوئه به عنوان یار تعویضی به جای امید نورافکن وارد زمین شد.

ابراهیمی تنها ۵ دقیقه پس از ورود به بازی دچار آسیب‌دیدگی از ناحیه کشاله ران شد و نتوانست به بازی ادامه بدهد و جایش را به شجاع خلیل‌زاده داد. هافبک تیم ملی کشورمان با توجه به شدت آسیب دیدگی به بیمارستان منتقل شد تا با آغاز روند درمان، شدت آن مشخص شود.

مصدومیت ابراهیمی نگرانی کی‌روش را به همراه داشت و نظر می‌رسد با توجه به ظواهر موجود، این ملی پوش کشورمان با آسیب دیدگی سختی روبرو شده و رسیدن او به جام‌جهانی را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.

با این حال باید به انتظار مشخص شدن معاینات پزشکی و مشخص شدن شدت مصدومیت ابراهیمی ماند تا میزان دوری او از فوتبال مشخص شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها