|

اشتباهات جنجالی در قرارداد استوکس با پرسپولیس!

یکی از عجیب ترین پرونده‌های مربوط به دوره مدیریت انصاری‌فرد در خصوص قرارداد با آنتونی استوکس است.

لینک کوتاه کپی شد

این مهاجم پرسپولیس، خیلی زود به پایان مسیر با باشگاه رسید و در اتفاقی جالب پرسپولیس نیز نتوانست وی را متهم کند و حتی مجبور شد مبلغی را به وی بپردازد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ رسول‌پناه با اشاره به اینکه بحث عقد قرارداد با آنتونی استوکس در دوره وی نبوده این‌طور توضیحات خود را ارائه داد: بعد از بازی با شارجه امارات آقای استوکس مرخصی گرفت و نیامد. تا رسید به بحث کرونا و کلا فوتبال‌ها تعطیل شد. با این حال بعد از اینکه ما آمدیم، بخش حقوقی ما وارد عمل شد. طبق قراردادی که با وی منعقد شده بود، ما ابتدا باید این مشکل را در فدراسیون مطرح می‌کردیم و شکایت را به این نهاد می‌فرستادیم. البته این ایراد است اما ما باید طبق قرارداد عمل می‌کردیم.

وی ادامه داد: بعد اعلام شد که باید در فیفا دنبال کنیم. من یک بار قبل‌تر هم گفتم که این قرارداد این‌قدر مشکل داشت که اصلا روی‌مان نمی‌شد به فیفا ارسال کنیم؛ تاریخ‌ها هم حتی اشتباه خورده بود! این قرارداد ۱۵ الی ۲۰ غلط داشت و در این شرایط ما تنها زرنگی که کردیم این بود که ترتیبی دادیم تا ۵۰ هزار دلاری که باید آخر سر به استوکس می‌دادیم به ما نخورد وگرنه آن هم باید پرداخت می‌شد. در آن قرارداد، بخش حقوقی اصلا اعمال نظر نکرده بود و کلی اشتباه داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی