|

کی روش احتمالا سورپرایز دارد

ه نظر باید در انتظار یک سورپرایز در فهرست اسامی دعوت شده به جام جهانی از سوی کی‌روش باشیم.

لینک کوتاه کپی شد

بدون شک طرفداران تیم ملی نیز همان تب‌وتاب موجود بین بازیکنان را تجربه می‌کنند و هر لحظه منتظر شنیدن خبر تازه و ویژه‌ای هستند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ در حال حاضر تمرین تیم ملی با حضور ۹ بازیکن از لیگ داخلی (علیرضا بیرانوند، سیدحسین حسینی، پیام نیازمند، رامین رضاییان، مرتضی پورعلی‌گنجی، ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، وحید امیری و مهدی ترابی) + ۲ بازیکن لژیونر (شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی) پیگیری می‌شود تا حضور این یازده بازیکن را در جام جهانی قطعی بدانیم.

تا به حال نیز به جز امید ابراهیمی که به علت مصدومیت کنار رفت، با حذف اخباری، فلاح، نورافکن و سرلک، جمع خط خورده‌ها به پنج نفر افزایش یافت که این خود حاکی از تغییرات غیرمنتظره در لیست کی‌روش است.

با وجود قطعی شدن حضور ۱۱ بازیکن در جام جهانی، برای پر شدن لیست نهایی احتیاج به دعوت از ۱۵ بازیکن دیگر است. جایی که احتمالا با یک و حتی دو سورپرایز از سوی کارلوس کی‌روش مواجه خواهیم شد. حالا با این اوصاف احتمال خط خوردن بازیکن دیگری اگرچه وجود دارد اما کم خواهد بود. اما احتمال دعوت از بازیکن جدید بسیار بالا است؛ مگر اینکه سرمربی تیم ملی تصمیم بگیرد که لیست خود را با تعداد کمتر از حد معمول نهایی کند. هر چه هست باید تا ساعت ۱۳:۳۰ و شروع کنفرانس کی‌روش صبر کنیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها