|

اتفاقات عجیب و ادامه دار در استقلال!

مشکلات مالی باشگاه استقلال به سازمان بررسی کشیده شد و در حال تغییر شرایط است.

لینک کوتاه کپی شد

مشکلات مالی در  استقلال  بسیار است و این موضوع هرروز وارد ماجرایی جدید می شود زیرا هزینه های هنگفتی در باشگاه  استقلال  صورت گرفته که مربوط به زمان گذشته است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از افکارنیوز؛ گفتنی است مدیریت جدید علی فتح الله زاده در این مورد اقداماتی انجام داده و اعلام شده که سرمربی استقلال و دستیارانش در هتل اسپیناس اقامت دارند و این اتفاق هزینه های بسیاری را برای  استقلال  به همراه دارد و مدیرعامل جدید  استقلال  به دنبال این است که منزلی را برای مربیان تیم تدارک ببیند که البته مربیان تیم تا به حال با این داستان موافقت نکردند!

این در حالی است که هزینه های بالای مدیریت قبلی  استقلال  شرایط را به ضرر استقلال پیش می برد و سازمان بررسی در این مورد پرونده سازی کرده و در حال بررسی اوضاع است.

در این میان بحث خودروهایی که به اعضای تیم وعده داده شده و همین طور غیب شدن مبلغی هنگفت از حساب باشگاه  استقلال  نیز مطرح است که مسوولان در حال بررسی آن هستند و قرار است بزودی در موردشان تصمیم گیری شود.

مدیرعامل جدید استقلال اعلام کرده به مشکلات پیشین  استقلال  توجهی ندارد و قصد دارد با توجه به درآمدهای جدید مشکلات استقلال را مرتفع کند، تصمیمی که در حال حاضر بسیار سخت به نظر می رسد!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها