|

خط خوردن احتمالی سردار آزمون به احتمال خیلی خیلی کم

اگر بر فرض محال، آزمون خط بخورد که احتمال چنین اتفاقی بسیار بسیار کم است، کی روش او را با خودش به قطر خواهد برد.

لینک کوتاه کپی شد

تکلیف حضور سردار آزمون در تیم ملی، تا حدود زیادی مشخص است اما او امروز در کانون اخبار قرار داشت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی، مهاجم باشگاه بایر لورکوزن سوژه شایعات و اخبار غیررسمی در طول چند ساعت گذشته بوده که بر اساس آن، دلیل اصلی لغو کنفرانس خبری امروز کارلوس کی‌روش، حضور یا عدم حضور آزمون در لیست نهایی تیم ملی بوده است.

در حالیکه هیچ منبع رسمی، شایعات درباره آزمون و ماجرای خط خوردن احتمالی‌اش را تایید نکرده است، اخبار غیررسمی حاکی از آن است که مهاجم باشگاه بایرلورکوزن، بامداد فردا وارد دوحه خواهد شد. خبری که اگر صحت داشته باشد، تمام شایعات منتشرشده درباره سردار در طول چند ساعت گذشته، در حد همان شایعه باقی خواهد ماند. 

تا بحث آزمون است بد نیست به این نکته درباره او اشاره کنیم که سردار مدتهاست که در یک مسابقه رسمی به میدان نرفته و این یکی از بزرگترین نگرانی‌های کارلوس کی‌روش در فاصله 8 روز مانده به اولین بازی تیمش در جام جهانی است اما کی روش او را دوست دارد و علاقه ویژه ای به شیوه بازی آزمون و خود سردار دارد. 

آخرین باری که آزمون در یک مسابقه رسمی بازی کرده، به بازی لورکوزن و بایرن مونیخ در هفته هشتم بوندسلیگا برمی‌گردد که 8 مهر برگزار شد و حالا تنها دیداری که او قبل از جام جهانی امکان حضور در آن را دارد، بازی دوستانه تیم ملی مقابل تونس است.

در هر حال حتی اگر بر فرض محال، آزمون خط بخورد که احتمال چنین اتفاقی بسیار بسیار کم است، کی روش او را با خودش به قطر خواهد برد تا کنار تیم ملی باشد. خط خوردن احتمالی سردار آزمون، با همان احتمال خیلی خیلی کم، ممکن است به مصدومیت او مرتبط باشد. البته ظاهرا او از قید مصدومیت رها شده و می تواند برای تیم ملی فوتبال ایران بازی کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها