|

کی روش عذرخواهی کرد!

سرمربی تیم‌ملی کشورمان به پرسش‌ها درباره فهرست تیم برای جام جهانی پاسخ داد.

لینک کوتاه کپی شد

فهرست ۲۵ نفره تیم‌ملی فوتبال ایران برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر دیشب (یکشنبه) اعلام شد که دعوت از یک دروازه‌بان بیشتر و علاوه بر آن، دعوت ۲۵ نفر به جای ۲۶ نفر سوال‌برانگیز بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرتاک نیوز؛ قرار بود فهرست تیم ملی در نشست خبری دیروز از سوی کی‌روش اعلام شود ولی در حالی که خبرنگاران به مدت ۵۰ دقیقه منتظر حضور سرمربی تیم ملی در آکادمی ملی فوتبال بودند، مدیر رسانه‌ای تیم ملی اعلام کرد که نشست خبری به روز دوشنبه موکول شده است. او علت این تصمیم را «مسائل فنی» عنوان کرد. حدود ۱۰۰ عکاس و خبرنگار و تصویر بردار در سالن نشست خبری حضور داشتند.

کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم‌ملی امروز (دوشنبه) در حاشیه تمرین این تیم درباره لیست دعوتی‌هایش به جام جهانی ۲۰۲۲ اظهار کرد: در درجه اول اجازه دهید از شما به خاطر لغو کنفرانس مطبوعاتی دیروز عذرخواهی کنم. قرار بر این بود که در کنفرانس مطبوعاتی لیستمان را اعلام کنیم. متاسفانه مجبور شدم نشست خبری را لغو کنم.

چرا ۴ دروازه‌بان دعوت شدند؟

او افزود: پس از آخرین مشاهداتمان خصوصا در ترکیه، لیست ۲۵ نفره‌مان را اعلام کردیم. همانطور که دیدید چهار دروازه‌بان داریم. تصمیم گرفتم که چهار دروازه‌بان دعوت کنم چرا که نه تنها آن‌ها استحقاقش را دارند بلکه می‌توانند تمریناتمان را ساپورت کنند. اعتقاد شخصی من این است که این بازیکنان تعادل بهتری به ما از بعد گروهی می‌دهند.

سرمربی تیم‌ملی ادامه داد: مطمئنا اگر از بعد شخصی نگاه کنیم، کار بسیار دشواری بود که بازیکنانی را از لیست کنار بگذاریم. برای یک سرمربی همیشه این تصمیم سخت و دشوار است چرا که آن بازیکنان هم استحقاق حضور در جام جهانی را داشتند ولی وقتی می‌خواهیم بهترین تصمیمات را بگیریم باید تصمیماتی بگیریم که تعادل خوبی به تیم بدهد و راهکارهای عمیقی در تیم داشته باشیم.

کی‌روش گفت: امیدوار هستیم که دیگر مصدوم نداشته باشیم خصوصا بعد از مصدومیت امید ابراهیمی. باید از مصدومیت‌ها جلوگیری کنیم. این تصمیم همانطور که گفتم کلی نبود بلکه برای ایجاد تعادل در تیم بود. امروز ایران را ترک می‌کنیم. کاری که فکر می‌کردیم مقدور است را انجام دادیم. مطمئنا همه متوجه هستند که این آماده‌سازی صحیح برای جام جهانی نبود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها