|

تمجید بازیکن استقلال از کی روش!

بازیکن جوان تیم فوتبال استقلال به تمجید از سرمربی تیم ملی فوتبال پرداخت.

لینک کوتاه کپی شد

امیر علی صادقی در مورد تمرین برخی نفرات جوان با بازیکنان تیم ملی بزرگسالان، اظهار داشت: خداراشکر، تمرینات خوبی بود. در کنار بزرگان تمرین کردیم. برای آینده همه ما قطعا خوب بود. کی‌روش از همه ما راضی بود. مطمئنا اگر او در ادامه راه باشد صددرصد برای ما بعد از جام جهانی خوب می‌شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ساناپرس؛ وی افزود: گفته از ما استفاده می‌کند. خیلی از عملکرد ما راضی است. ان‌شاالله ما هم بتوانیم خوب تمرین کنیم. با تلاشمان با جایگاهی که می‌خواهیم برسیم و برای تیم ملی کشورمان افتخار آفرینی کنیم.

صادقی در خصوص کار کردن با کی‌روش، عنوان کرد: صددرصد تاثیرگذار بود. برای همه ما خوب بود. همه جوان‌هایی که اینجا آمدند دیده شدند. دیشب با مارکار آقاجانیان صحبت می کردیم، گفت صددرصد از همه شما راضی است و خیلی خوش آمده، عملکرد جوانان هم خیلی خوب بود. از همه ما راضی است و دیدید که در بازی هم به بعضی از ما بازی داد. خداراشکر می‌کنم که کی‌روش آمد و این اتفاق برای ما افتاد.

وی در خصوص اینکه در تمرینات استقلال خوب گل می‌زند اما هنوز فرصت بازی پیدا نکرده، گفت: همیشه سعی می‌کنم بهترین عملکردم را داشته باشم و بهترین تمرین‌ها را انجام بدهم. در بازی‌های دوستانه و هر موقع که بازی کردم، در زمین بهترین عملکردم را داشتم و خداراشکر همیشه خوب بودم. همه چیز به تصمیم سرمربی بستگی دارد. من هم تابع تصمیم او هستم. هرموقع بازی بدهد در خدمت تیم هستم.

صادقی در مورد اینکه آیا در استقلال ماندنی است، اظهار داشت: بله، در مورد پیشنهادات بعدا…

بازیکن جوان استقلال در خصوص اینکه رابطه‌اش با بازیکنان تیم ملی در تمرینات چگونه بود، گفت: همه با هم خوب و صمیمی بودیم. کنار هم و همیشه با هم بودیم. ارتباط‌مان خیلی خوب بود و بزرگ‌ترها خیلی به ما کمک کردند. با ما صحبت کردند که تلاشتان را ادامه بدهید آینده این کشور برای شما است. خداراشکر در این مدت خیلی چیزها از کی‌روش یاد گرفتم. او نیازی به تعریف من ندارد و همه شناخت دارند. بازیکنان بزرگ تیم ملی هم از او بیشتر تعریف می‌کنند. به نکات تمرینی خیلی اهمیت می‌دهد. ما هم نظم و انضباط را یاد گرفتیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی