|

واکنش باشگاه منچستریونایتد به مصاحبه جنجالی رونالدو

منچستریونایتد پس از پخش شدن قسمتی از مصاحبه عجیب رونالدو با پیرز مورگان در روز یکشنبه، به وضوح از دست مهاجم خود عصبانی است.

لینک کوتاه کپی شد

کریستیانو رونالدو با پیرز مورگان به گفتگو نشست و درباره وضعیتش در منچستریونایتد به طور مفصل صحبت کرد و اعتراف کرد که پس از پیوستن مجدد به این تیم در سال ۲۰۲۱ احساس کرد که باشگاه به او خیانت کرده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبر ورزشی؛ این بازیکن ۳۷ ساله خیلی تلاش کرد تا در تابستان از منچستریونایتد جدا شود ولی موفق نشد، و احتمالا الان مشغول گذراندن آخرین فصل خود در جمع شیاطین سرخ است. او اعتراف کرد که احترامی برای سرمربی فعلی تیم «اریک تن‌هاخ» قائل نیست، و افرادی در باشگاه تلاش کردند که او را مجبور به ترک این تیم کنند.

رونالدو همچنین از باشگاه به دلیل مدرن نکردن تجهیزاتش انتقاد کرد و به مورگان گفت: «از زمانی که سرالکس فرگوسن رفت هیچ تحولی در باشگاه ایجاد نشد. هیچ چیزی تغییر نکرد. هیچ پیشرفتی حاصل نشد. نه استخر، نه جکوزی، نه حتی سالن بدنسازی، یا آشپزخانه. فکر می‌کردم چیزهای متفاوت، تکنولوژی جدیدتر و بازسازی‌های بیشتری ببینم اما همه چیز شبیه به زمانی است که ۲۰، ۲۱ ساله بودم.»

با شروع جام‌جهانی یونایتد تا پنج هفته بازی نخواهد کرد و حالا باید تصمیم بگیرد که با فوق‌ستاره پرتغالی‌اش و درگیری‌های پیش آمده چه کار کند.

گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که باشگاه به شدت از اقدامات رونالدو عصبانی شده و در طول مسابقات جام‌جهانی در مورد آینده رونالدو تصمیم خواهند گرفت. یونایتد از حرفهای رونالدو مبهوت شده و انتظار رفتار بهتری از ستاره تیمش داشت. کسی که گذشته مشترکی با باشگاه دارد و محبوب هوادارانش است. همچنین مالکین باشگاه، خانواده گلیزر، چندان از اتفاقاتی که در باشگاه رخ داده راضی نیستند و از مدیر اجرایی «ریچارد آرنولد» خواستند تا وضعیت را در اسرع وقت سر و سامان بدهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی