|

اختلاف کی‌روش و ساپینتو!

نگاهی به ترکیب استقلال در هفته های پایانی لیگ مشخص می‌کند سرمربی پرتغالی این تیم اختلاف نظر شدیدی با سرمربی تیم ملی دارد.

لینک کوتاه کپی شد

تیم استقلال در لیگ برتر یازدهم در شرایطی حضور پیدا کرد که پیش از شروع این مسابقات نفراتی مثل جلالی و حردانی در اردوی تیم ملی حضور داشتند و جزو دعوت شدگان تیمی بودند که دراگان اسکوچیچ هدایت آن را برعهده داشت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبر ورزشی؛ پس از حضور ساپینتو، این دو بازیکن در دفاع چپ و راست استقلال رفته رفته از ترکیب دور شده و در نهایت به طور کلی از محدوده بازیکنان فیکس استقلال دور شدند و از طرفی تیم استقلال با سبک تهاجمی و استفاده از ۳ فوروارد در رقابتهای این فصل لیگ برتر حضور پیدا می‌کند که این هم برخلاف تفکرات کی روش است.

لیست تیم ملی لو داد؛ اختلاف نظر کی‌روش و ساپینتو برملا شد

ساپینتو با اینکه پرتغالی و هموطن کی‌روش است، حتی خودش هم زمانی شاگرد کارلوس کی‌روش بوده اما در خیلی از موارد با سرمربی سابقش اختلاف نظر دارد. برای نمونه وقتی ابوالفضل جلالی در استقلال بازی نمی کند یا بسیار کم به میدان می‌رود و در فهرست اعزامی بازیکنان به جام جهانی قرار می گیرد مشخص میشود این دو نفر نگاهی متفاوت نسبت به بازیکنان فوتبال با یکدیگر دارند.

با نگاهی به وضعیت بازیکنان حاضر در این دوره جام جهانی در لیست ۲۵ نفره کی روش به وضوح می‌توان دریافت که ابوالفضل جلالی کمترین دقایق بازی برای تیم باشگاهی اش را دارد اما کی روش به دلیل اختلاف نظر با ساپینتو در این مورد، بازیکن مورد نظرش را به جام جهانی برد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها