|

ارزشمند ترین بازیکنان جام جهانی؛ نه مسی هست نه رونالدو!

لیونل مسی و کریستیانو رونالدو دیگر در لیست گران ترین بازیکنان جام جهانی نیستند.

لینک کوتاه کپی شد

جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تقریباً فرا رسیده و برخی از بهترین بازیکنان جهان در فضایی استثنائی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

 به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو؛ بسیاری از هواداران می‌خواهند ببینند کدام ستاره‌های جوان بیشترین تأثیر را در جام‌جهانی خواهند گذاشت، و مساله سن و سال باعث شده که ستاره‌هایی مانند کریستیانو رونالدو، لیونل مسی و روبرت لواندوفسکی دیگر گران‌قیمت‌ترین ستاره‌هایی نباشند که در جام‌جهانی به رقابت خواهند پرداخت.

پس گران‌قیمت‌ترین ستاره‌های جام‌جهانی قطر چه کسانی هستند؟

کیلیان امباپه: ۱۶۰ میلیون یورو

در غیاب ارلینگ هالند (با ارزش ۱۷۰ میلیون یورو)، مهاجم فرانسوی گران‌ترین بازیکن جام‌جهانی قطر است. او در تابستان گذشته یکی از اهداف رئال مادرید بوده، به همین دلیل است که ارزشش بالاتر از هر بازیکن دیگری در این تورنمنت است.

مهاجم پاری‌سن‌ژرمن قصد دارد دومین قهرمانی متوالی خود در جام‌جهانی را جشن بگیرد.

وینیسیوس: ۱۲۰ میلیون یورو

مهاجم برزیلی رئال مادرید که فصل گذشته قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد، با ارزش ۱۲۰ میلیون یورو در رده دوم جدول قرار دارد. تیم ملی برزیل یکی از مدعیان قهرمانی در قطر است، و وینیسیوس مشتاق است تا برای اولین بار جام جهانی را بالای سر ببرد.

فیل فودن: ۱۱۰ میلیون یورو

فیل فودن در این فصل برای منچسترسیتی فوق‌العاده عمل کرد و به خوبی با هالند ارتباط برقرار کرده است. این مرد انگلیسی اولین جام‌جهانی خود را در قطر تجربه خواهد کرد.

علاوه بر این سه نفر، نام‌های بزرگ و باارزش دیگر هم در قطر حضور خواهند داشت: تیبو کورتوا (۶۰ میلیون یورو)، فده والورده (۱۰۰ میلیون یورو)، جمال موسیالا (۱۰۰ میلیون یورو)، آلفونسو دیویس (۱۰۰ میلیون یورو)، ترنت الکساندر آرنولد (۷۰ میلیون یورو)، جود بلینگهام (۱۰۰ میلیون یورو)، پدری (۱۰۰ میلیون یورو) و بسیاری بازیکن دیگر.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها