|

کی‌روش از تاکتیک ساپینتو اسفاده می کند؟!

بازی تدارکاتی ایران - تونس امروز چهارشنبه 25 آبان، ساعت 16:30 در استادیوم دوحه برگزار می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

تیم ملی فوتبال ایران فردا در آخرین بازی دوستانه خود پیش از آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ در استادیوم دوحه به مصاف تیم تونس می‌رود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبر ورزشی؛ این بازی به درخواست فدراسیون فوتبال ایران در غیاب خبرنگاران و تماشاگران برگزار می‌شود و هدف کارلوس کی‌روش این است، ترکیب تیم ملی در برابر انگلیس و هم چنین شیوه بازی تیم ملی را مرور کند.

پیش از برگزاری این بازی از سوی فیفا اعلام شد، ایران با میانگین سنی ۲۸.۹ پیرترین تیم حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ است. البته نمی‌شود لقب پیرترین تیم را برای تیم کارلوس کی‌روش بکار برد و می‌توان گفت ایران باتجربه ترین تیم در جام جهانی پیش رو است و بر همین اساس می‌تواند صعود به دور دوم بازی‌ها را برنامه ریزی کند.

خوشبختانه همه لژیونرها به اردوی تیم ملی ملحق شدند و کارلوس کی‌روش می‌تواند پیش از بازی با انگلیس به خواسته‌های تاکتیکی اش در زمین بازی برسد. خبر جالبی که از اردوی تیم ملی به دستمان رسیده این است که سرمربی تیم ملی قصد دارد ایران را در بازی با انگلیس با سه هافبک میانی به میدان بفرستد. برای این که تیم ملی در دیدار با انگلیس جنگ میانه میدان را نبازد. این همان شیوه ای است که ریکاردو در استقلال پیاده می‌کند. یک هافبک جلوی خط دفاعی (روزبه چشمی) و دو هافبک دفاعی روی دست (مهدی مهدوی پور و آرش رضاوند).

تیم ملی فوتبال ایران که با هدایت کارلوس کی‌روش در همه بازی‌های دوستانه اش نتیجه گرفته بدون شک در این دیدار هم به دنبال نمایش خوب و کسب نتیجه خواهد بود تا با روحیه ای خوب چشم انتظار دیدار با انگلیس و دو دیدار بعدی باشد. نکته جالب اینکه کارلوس کی‌روش در روزهای اخیر طی صحبتی که با ملی پوشان داشته، گفته نباید در بازی با انگلیس بازنده از میدان خارج شود. به باور سرمربی تیم ملی چنانچه تیم ملی در دیدار با انگلیس دست پر میدان را ترک کند،می‌تواند با نتیجه گیری در دو بازی بعدی به دور دوم مسابقات صعود کند.

اما پیش بینی می‌شود ترکیب تیم ملی در بازی با تونس از این قرار باشد؛ حریفی که یکی از ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی است.

*دروازه بان: علیرضا بیرانوند

*مدافعان میانی: محمد حسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده

*مدافعان کناری: رامین رضاییان و ابوالفضل جلالی

*هافبک‌های دفاعی: سعید عزت الهی و احمد نورالهی

*هافبک تهاجمی: سامان قدوس

*وینگر: علیرضا جهانبخش و وحید امیری (احسان حاج صفی)

*مهاجم: مهدی طارمی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها