|

مشکلی بزرگ بارسلونا در لالیگا

رئیس باشگاه بارسلونا، تایید کرد که بر اساس قوانین لالیگا، نمی توانند در نقل و انتقالات زمستانی بازیکن بخرند.

لینک کوتاه کپی شد

بارسلونا در تابستان امسال به لطف فروش بخشی از دارایی های خود و فعال کردن چهار اهرم مالی توانست بازیکنان جدید بخرد و قرارداد چند بازیکن خود را تمدید کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از  ورزش سه؛ بارسلونا در نهایت توانست نام همه خریدهای جدید خود را در لالیگا ثبت کند. ادوارد رومرو، نایب رئیس اقتصادی بارسلونا، چندی پیش در یک نشست خبری توضیح داد که اگر اهرم‌های مالی نبودند، بارسا در فصل قبل 106 میلیون یورو و در فصل جاری 210 میلیون یورو ضرر مالی می کرد. بارسا در فصل 22-2021، 1017 میلیون یورو درآمدزایی داشت و 856 میلیون یورو نیز هزینه کرد. رومرو گفت که برای فصل جاری پیش بینی می شود که 1255 میلیونی درآمدزایی داشته باشند و 1017 میلیون یورو نیز هزینه کنند. با کسر مالیات، بارسلونا سود 274 میلیون یورویی را برای فصل جاری متصور است.

رومرو در آن نشست خبری گفت که مشکل سقف دستمزدها همچنان پابرجاست و احتمالا در زمستان بازهم به فعال کردن اهرم مالی برای خریدهای جدید نیاز خواهند داشت. با این حال خاویر تباس، رئیس لالیگا، چندین بار تاکید کرده است که بارسلونا دیگر نمی تواند از اهرم مالی برای خرید بازیکن استفاه کند.

روز گذشته خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، ضمن تایید این موضوع گفت که بر اساس قوانین مالی لالیگا، این باشگاه در انتقالات زمستانی پیش رو نمی تواند با فعال کردن اهرم مالی اقدام به خرید بازیکن کند و به این ترتیب نمی توانند بازیکنی جدید را به جمع خود اضافه کنند. بارسا طبق قوانین لالیگا و به خاطر محدودیت های مالی، ابتدا باید چهار بازیکن بفروشد و سپس یک بازیکن بخرد. لاپورتا همچنین گفت که در حال مذاکره با تباس هستند تا انعطاف بیشتری به خرج دهد ولی هنوز موفق نشده اند. بارسا شدیدا به یک مدافع راست و نیز یک هافبک دفاعی به جای سرخیو بوسکتس نیاز دارد ولی باید تا تابستان سال بعد صبر کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها