|

تیکه سنگین رونالدو به تن هاخ!

اخیرا بخش هایی از مصاحبه جنجالی رونالدو با پیرس مورگان منتشر شده بود و چهارشنبه شب بالاخره اولین بخش مصاحبه به مدت 45 دقیقه پخش شد.

لینک کوتاه کپی شد

رونالدو در این مصاحبه به شکل کنایه وار گفت که رانگنیک و تن هاگ مثل کوکا کولا در کویر هستند که می توان معادل فارسی آن را با "از دماغ فیل افتادن" مقایسه کرد!

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ رونالدو در این مصاحبه تند به شدت از منچستریونایتد انتقاد کرد و گفت که این باشگاه در سالهای اخیر کوچکترین پیشرفتی نداشته است و حتی جکوزی و آشپزخانه این باشگاه نیز تغییر نکرده است. ستاره پرتغالی بیان کرد:" نمی دانم در این باشگاه چه خبر است اما از زمان جدایی فرگوسن، میزان پیشرفت صفر بوده است.سولشر؟ به زمان بیشتری نیاز داشت اما تردیدی ندارم که در آینده به مربی بزرگی تبدیل خواهد شد. کار کردن با او تجربه بزرگی بود. خیلی خوشحال بودم که توانستم با او کار کنم هر چند که فقط مدت کوتاهی کار کردیم."

ستاره پرتغالی به شدت از رانگنیک مربی سابق یونایتد انتقاد کرد و با کنایه به رانگنیک و تن هاگ گفت:" آیا استخدام رانگنیک مضحک بود؟ همین طور است.چلسی، لیورپول و... مرتکب چنین اشتباهاتی نمی شوند. درک نمی کنم که مربیان اخیری که به یونایتد امده اند، خودشان را شبیه کوکاکولا در کویر می دانند."

وی در مورد مذاکراتش با منچسترسیتی در تابستان 2021 نیز صحبت کرد:" گواردیولا همه تلاش خود را داشت تا من را به سیتی برود. فرگوسن به من گفت که نباید به منچسترسیتی برود و من هم گفتم:"باشد، رییس." بازگشتم خاص بود چرا که همه در مورد بازگشت به خانه صحبت می کردند. "

رونالدو در این مصاحبه با خنده گفت:" من دنبال رکوردها نیستم، رکوردها دنبال من هستند." و در مورد هواداران یونایتد گفت:" هواداران همیشه حامی من بودند و همین برایم مهمترین بخش بوده است. ایا حرفهای من روی هم تیمی هایم در یونایتد تاثیری می گذارد؟ مهم نیست. روی برخی ممکن است تاثیر بگذارد اما روی اکثر انها تاثیری نمی گذارد. برایم عجیب نیست چرا که بسیاری از آنها دوران طولانی زیادی در دنیای فوتبال ندارند."

کریستیانو در مورد سه دوست صمیمی خود در رختکن یونایتد هم صحبت کرد:" دالو جوان و بسیار حرفه ایست و تردیدی ندارم که در دنیای فوتبال موفق خواهد شد. لیساندرو مارتینز و کاسمیرو نیز همین طور خواهند بود هر چند که کاسمیرو حالا دیگر 30 ساله است."

وی در مورد انتقادات های رسانه ها از خودش نیز صحبت هایی انجام داد:"گاهی درک نمی کنم که چرا این قدر رسانه ها از من انتقاد می کنند. حتی رسانه های پرتغال نیز انتقاد می کنند. گاهی فکر می کنم که حسادت می کنند اما 21 سال است که در قله هستم. البته ویژگی خوب من این است که خواندن روزنامه ها را دوست ندارم چرا که 90 درصد مطالب رسانه ها دروغ و مزخرف است."

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها