|

بحران مصدومیت در تیم ملی آرژانتین!

در رسانه‌ها خبری منتشر شد که هواداران آرژانتین را شوکه کرد: دو مهاجم تیم، نیکلاس گونزالس و خواکین کورئا، به علت جام جهانی را از دست دادند.

لینک کوتاه کپی شد

گونزالس که در فیورنتینا بازی می‌کند دیروز پنج‌شنبه در جریان تمرین آرژانتین از ناحیه عضله پا دچار آسیب‌دیدگی شد و آنخل کورئا، مهاجم اتلتیکو مادرید، جایگزین او شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ اما این اولین خبر بد برای آرژانتینی‌ها بود و چند ساعت بعد فدراسیون فوتبال آرژانتین تایید کرد خواکین کورئا هم به دلیل مصدومیت از فهرست بیست و شش نفره آلبی‌سلسته خط خورده است.

آرژانتینی‌ها تیاگو آلمادا، مهاجم آتلانتا یونایتد، را جانشین کورئا در فهرست تیم ملی‌شان کرده‌اند. خواکین کورئا روز چهارشنبه در جریان پیروزی 5-0 آرژانتین بر امارات یکی از گلهای تیم ملی کشورش را به ثمر رسانده بود.

آرژانتین روز سه‌شنبه اولین بازی خود در گروه C جام جهانی را مقابل عربستان سعودی برگزار می‌کند و چهار روز بعد به مصاف مکزیک می‌رود. آلبی‌سلسته آخرین بازی مرحله گروهی را روز 30 نوامبر در مقابل لهستان برگزار خواهد کرد.

آلمادای 21ساله که به جای خواکین کورئا به تیم ملی آرژانتین اضافه شده اولین بازیکن شاغل در لیگ MLS آمریکا است که پیراهن آلبی‌سلسته را به تن می‌کند. او پیش از این اولین بازی ملی‌اش را در ماه سپتامبر مقابل هندوراس انجام داده بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها