|

صحبت های جالب سرمربی اسپانیا در مورد مسی و آرژانتین

سرمربی تیم ملی اسپانیا، می‌گوید دوست دارد تیم ملی آرژانتین قهرمان جام جهانی قطر باشد.

لینک کوتاه کپی شد

در فاصله یک روز تا شروع رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر، تب این مسابقات در اردوی 32 تیم حاضر بیش از پیش افزایش پیدا کرده است. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ اسپانیا یکی از تیم‌هایی است که به عقیده بسیاری می‌تواند جزو مدعیان باشد و باید برای صعود و قرار گرفتن در رتبه اول جدول گروهش با آلمان رقابت کند که آنها هم از گزینه‌های قهرمانی به حساب می‌آیند. 

حالا سرمربی لاروخا در اظهارنظری جالب ابراز امیدواری کرد که لیونل مسی بتواند در رقابتی که احتمالا آخرین جام جهانی او است، قهرمانی در این مسابقات را تجربه کند. 

او در این باره در کانالش در توییچ گفت:« اگر اسپانیا قهرمان جام جهانی نشود، باید اجازه دهیم آرژانتین این عنوان را از آن خود  کند. بسیار غیرمنصفانه است که مسی بدون فتح جام جهانی از دنیای فوتبال خداحافظی کند.»

سرمربی اسپانیا همچنین در پاسخ به این سوال که از نظر او چه تیمی مدعی اصلی قهرمانی است اظهار داشت:«برزیل و آرژانتین دو تیمی هستند که از نظر همه مدعی اصلی به حساب می‌آیند. فرانسه و آلمان هم جزو مدعیان هستند و اسپانیا و هلند هم ممکن است به عنوان دو تیم شگفتی‌ساز ظاهر شوند.»

انریکه در پاسخ به این سوال که دوست دارد چه بازیکنانی را از تیم اسپانیا که در سال 2010 قهرمان شد بردارد اضافه کرد:« ژاوی و آندرس اینیستا، جرارد پیکه و کارلس پویول. البته که داوید ویا را هم به تیمم اضافه می‌کردم.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها