|

چلسی از خرید رونالدو پشیمان می شود!

تصمیم باشگاه چلسی برای جذب رونالدو، ستاره پرتغالی، شاید برای گراهام پاتر چندان خوشایند نباشد.

لینک کوتاه کپی شد

صحبت از جدایی رونالدو از منچستریونایتد در پایان نیم فصل و آغاز پنجره نقل و انتقالات زمستانی بارها مطرح شده بود اما مصاحبه او با پیرس مورگان باعث شد که این موضوع کاملا محتمل به نظر برسد. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ این بازیکن پرتغالی در این مصاحبه مدعی شد که مدیران یونایتد می‌خواستند او را وادار به جدایی کنند و احساس می‌کند که به او خیانت شده است و این ادعا باعث شده که صبر مدیران یونایتد تمام شده و به صورت جدی به فکر قطع همکاری با او باشند. 

پیش از این گفته شده بود که چلسی به صورت جدی خواهان جذب این ستاره سابق یوونتوس است. تاد بولی قصد دارد مانند رومن آبراموویچ در ابتدای دوران حضورش در لندن تاثیرگذار ظاهر شود و با خرید بازیکنی بزرگ قدرتش را به رخ بکشد. 

حضور رونالدو در استمفوردبریج می‌تواند از نظر بازاریابی و تبلیغاتی نیز بسیار به سود این باشگاه باشد اما ممکن است ابعاد  فوتبالی جذب این بازیکن چندان برای آنها خوشایند نباشد. 

بسیاری باور دارند که او خودش را از هر باشگاهی بزرگ‌تر می‌داند و این موضوع ممکن است خطری جدی برای تیم پاتر باشد، تیمی که او سعی دارد کاملا متحد و یکدست کند تا با تکیه بر این ویژگی بتواند بازی خوبی از آنها بگیرد. 

رونالدو در این مصاحبه بارها از اریک تن‌هاخ و رالف رانگنیک انتقاد کرد تا مشخص شود او تنها حاضر به کار با مربیانی است که ویترین افتخارات‌شان به اندازه او پربار باشد، موضوعی که درباره پاتر صدق نمی‌کند. 

چلسی باید کاملا به این موضوع دقت کند. جذب این بازیکن شاید از بسیاری جهات نماد قدرت و به سود این باشگاه باشد اما مطمئنا در زمین اینطور نخواهد بود. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها