|

برزیل مرموز ترین تیم جام جهانی!

برزیل بدون انجام دیداری دوستانه در تورین اردو زده بود و امروز ایتالیا را به مقصد کشور قطر ترک کرد.

لینک کوتاه کپی شد

مدعی بزرگ قهرمانی جام جهانی در کمپ باشگاه یوونتوس برنامه های آماده سازی خود را پیش برد و جالب اینکه هنوز هیچ کس حتی بازیکنان برزیل هم نمی دانند که ترکیب اصلی تیم برای بازی اول برابر صربستان چه خواهد بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ سلسائو با صربستان، کامرون و سوئیس همگروه است و پنجشنبه باید به مصاف صربستان برود. هرچند در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر نیمکت نشینی وینیسیوس در این بازی به گوش رسیده و گفته می شود تیته قصد دارد تیمش را با تفکری دفاعی‌تر به زمین بفرستد اما واقعیت این است که مربی سلسائو تصمیم گرفته همه چیز را مخفی نگه دارد.

در دو روز گذشته خبرنگاران اجازه داشتند تا در یک ربع ابتدایی تمرین برزیل حاضر باشند و پس از آن تیم به زمین دوم تمرین منتقل شد. در واقع برزیل به حساس ترین روزهای چهار سال گذشته خود نزدیک می شود و تیته برای حفظ حریم خصوصی بازیکنانش، تا حد امکان تیم را از دسترس رسانه ها دور نگه داشته است. او حتی با برگزاری بازی دوستانه نیز مخالفت کرد تا کسی نتواند ترکیب یازده نفره مدنظرش را حدس بزند. کارت های تیته برای کسی رو نشده و به نظر هم نمی رسد تا یک ساعت قبل از بازی برابر صربستان، کسی بتواند ترکیب اصلی تیمش را پیش بینی کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها