|

ترکیب احتمالی انگلیس مقابل تیم ملی ایران

تیم ملی کشورمان در حساس ترین بازی خودش در جام جهانی 2022 به مصاف انگلیس می رود.

لینک کوتاه کپی شد

بوکایو ساکا در بازی پیش روی انگلستان مقابل ایران، برای نخستین بار در یک بازی از رقابت‌های جام جهانی، در ترکیب اصلی کشورش قرار خواهد گرفت. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ این پاداشی برای فرم خیره‌کننده این وینگر ۲۱ ساله در پیراهن آرسنال است؛ جایی که او با ۵ گل و ۶ پاس گل به تیمش کمک کرده است تا صدرنشین لیگ برتر انگلیس باشد. گرت ساوتگیت برای بازی روز دوشنبه، در یک دو راهی بزرگ میان ساکا و فیل فودن قرار داشت اما با وجود اهمیت مهره منچسترسیتی برای او، به نظر می‌رسد این وینگر توپچی‌هاست که در بازی امروز مقابل ایران در ترکیب اصلی حضور خواهد داشت و فودن باید کار را از روی نیمکت آغاز کند. در کنار ساکا، میسون مانت هم یکی دیگر از عناصر هجومی سه شیرها خواهد بود. 

دیگر چیزی که از ترکیب ابتدایی انگلیس مقابل ایران مشخص شده، استفاده ساوتگیت از خط دفاعی ۴ نفره است؛ آن هم در حالی که این مربی در سالیان اخیر به کرات از خط دفاع ۳ نفره استفاده کرده است. 

در همین حال یافته‌های دیلی میل نشان می‌دهد که علاوه بر نفرات یاد شده در گزارش تلگراف، هری مگوایر، جان استونز، لوک شاو، کیرن تریپیر، جود بلینگام، دکلان رایس و هری کین هم دیگر نفرات حاضر در ترکیب اصلی انگلستان خواهند بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی