|

تمجید ساوت‌گیت از یک ستاره انگلیس

سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس، همچنان کاملا به توانایی‌های هری مگوایر باور دارد.

لینک کوتاه کپی شد

تیم ملی انگلیس امروز و از ساعتی دیگر در اولین دیدارش از مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی ایران خواهد رفت. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ مگوایر در حالی در فهرست افراد حاضر در اردوی تیم ملی انگلیس در قطر قرار گرفته که شرایط خوبی را در طول چند ماه اخیر در منچستریونایتد تجربه نکرده است. 

با این حال ساوت‌گیت مانند چند ماه اخیر همچنان از او دفاع می‌کند و بسیاری از رسانه‌های انگلیسی باور دارند که این بازیکن در بازی امروز برابر ایران در ترکیب اصلی این تیم به میدان خواهد رفت. 

ساوت‌گیت در گفتگو با خبرنگاران درباره این مدافع انگلیسی گفت:« وفاداری در طول زمان و بر اساس عملکرد بازیکن شکل می‌گیرد و باید بدانیم که بازی برای انگلیس تجربه متفاوتی هر بازیکنی است. بازیکنان باید بتوانند این موضوع را به درستی مدیریت کنند.»

 

او با اشاره به اهمیت تجربه در تیم ملی اظهار داشت:« ما به خوبی می‌دانیم بازیکنانی که مدتی طولانی‎‌تر اینجا بوده‌اند توانایی بیشتری در مدیریت تیم دارند. نقاط قوت مگوایر چیست؟ مشخص است که او از نظر تکنیکی فوتبالیستی فوق العاده در کار با توپ است.»

سرمربی سه شیرها با تمجید از نقش او در تیمش اضافه کرد:« او رهبری قدرتمند در این تیم است. قدرت فیزیکی و توانایی او در نبردهای هوایی هم بسیار مهم است. ما هنوز بازیکن دیگری با قدرت او نداریم. البته که رابطه خوب او با دیگر بازیکنان در خط دفاعی نیز برای ما بسیار مهم است چون لازم نیست برای درک متقابل زمان زیادی صرف کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی