|

چالشی بزرگ پیش روی کی روش در بازی با ولز

انتخاب گلر ایران در بازی مقابل ولز، بزرگترین چالش کارلوس کی‌روش به حساب می آید.

لینک کوتاه کپی شد

مصدومیت شدید علیرضا بیرانوند از اتفاقات مهم بازی ایران – انگلیس بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ سید حسین حسینی بعد از اینکه بینی دروازه‌بان شماره یک ایران با مصدومیت شدیدی مواجه و دچار خونریزی شد، به جای او پای به زمین گذاشت و برای اولین بار بازی در جام جهانی را تجربه کرد. این تجربه خیلی برای حسینی خوش‌یمن نبود و او شش بار دروازه خود را باز شده دید.

این دو اتفاق – مصدومیت شدید بیرانوند و دریافت شش گل توسط حسینی – باعث شده تا کارلوس کی‌روش با چالش بزرگی برای بازی با ولز مواجه شود. با توجه به شدت مصدومیت بیرو، به نظر نمی رسد که او بتواند حداقل در بازی دوم تیم ملی ایران حضور داشته باشد. حسینی هم با دریافت شش گل احتمال حضورش مقابل ولز خیلی پایین است.

در این شرایط، همه نگاه‌ها به سمت دو دروازه‌بان دیگر ایران معطوف خواهد شد؛ جایی که امیر عابدزاده و پیام نیازمند حالا از شانس بالایی برای کسب یک تجربه بزرگ برخوردار هستند. شاید این دو گلر تصور نمی کردند که چنین موقعیتی پیش آمده و با کنار گذاشته شدن دو رقیب باتجربه، فرصت حضور در جام جهانی به آنها برسد.

البته هنوز نه میزان مصدومیت و دوران نقاهت بیرانوند کاملا مشخص است و نه کارلوس کی‌روش تصمیم نهایی خود را در مورد استفاده یا عدم استفاده از حسینی در بازی بعدی گرفته است. به هر حال اما به نظر می‌رسد که انتخاب چهار دروازه‌بان برای لیست 25 نفره، خیلی هم برای ایران بد نشد و حالا با وجود مصدومیت شدید بیرو، تیم ملی سه دروازه‌بان دارد که هر سه شانس حضور در بازی دوم را دارند؛ البته با درصد شانس‌های متفاوت.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها