|

بیرانوند با محافظ برمی‌گردد؟

اخرین اخبار دریافتی حاکی از آن است که بیرانوند جز شکستگی بینی و خونریزی ناشی از آن مشکل دیگری ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

شایعات در مورد بیرانوند زیاد است. تمام خبرهای ارسال شده نشان از غیبت بیرو در بازی های باقی مانده دارد و تیترها به سمت و سوی پایان جام جهانی برای بیرانوند است. اما نباید از این واقعیت گذشت که تلاش کادر پزشکی در لحظآت ابتدایی مصدومیت بیرو برای بند آوردن خونریزی جواب نداد و به همین دلیل او تعویض شد. حالا امیدواری هایی وجود دارد که او به بازی بعدی برسد و این بستگی به روند درمان هم دارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ در این ارتباط خبرهای موثق دریافتی طرفداری حکایت از آن دارد خبر قطعی بودن غیبت بیرانوند در دو بازی پیش رو هنوز تایید نشده و حتی کی روش نیز تاکید کرده وضعیت او نامشخص است. داستان از این قرار است که بیرانوند فعلا وضعیت بهتری دارد و شرایط او حاد نیست. خوشبختانه تمام علائم مربوط به ضربه مغزی هم بر اساس عکسبرداری ها در بیمارستان منفی بوده است. بیرانوند دیشب مرخص شد و امروز شرایط بهتری دارد.

به احتمال فراوان تنها راهکار کادر پزشکی برای بازگشت بیرانوند به دروازه استفاده از محافظ بینی خواهد بود. امروز وضعیت بررسی و امکان استفاده از محافظ بینی امتحان خواهد شد. اگر امکان استفاده از محافظ وجود داشته باشد بیرانوند بازی خواهد کرد. پس باید امیدوار بود و اخبار قطعی غیبت بیرانوند را نباید جدی گرفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها