|

تکلیف نهایی رونالدو در منچستریونایتد مشخص شد!

با اعلام باشگاه منچستریونایتد رسماً قرارداد کریستیانو رونالدو با این تیم فسخ شد.

لینک کوتاه کپی شد

در حالی که کریستیانو رونالدو همراه تیم ملی پرتغال در قطر به سر می‌برد و برای حضور در جام‌جهانی آماده می‌شود، باشگاه منچستریونایتد رسماً خبر از فسخ قرارداد فوق‌ستاره ۳۷ ساله پرتغالی داد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبر ورزشی؛ در این راستا، باشگاه منچستریونایتد اعلام کرد که کریستیانو رونالدو با توافق دوجانبه از منچستریونایتد جدا می‌شود. این اقدام پس از آن صورت گرفت که رونالدو در مصاحبه‌ای اتهامات بسیار جدی نسبت به باشگاه و مدیران و مربی‌اش را مطرح کرد.

یونایتد وکلایی را برای بررسی اقدامات احتمالی علیه رونالدو به دلیل نقض قرارداد منصوب کرده بود، اما گزینه ترجیحی آنها اتمام همکاری با او بود و این موضوع روز سه‌شنبه تایید شد. باشگاه اعلام کرد: «کریستیانو رونالدو با توافق دوجانبه از منچستریونایتد جدا خواهد شد. باشگاه از او به خاطر خدمات بزرگش در دو دوره حضور در اولدترافورد تشکر می‌کند.»

اعتراضات رونالدو شامل فشار برای بیرون راندن او توسط باشگاه، عدم همدلی مدیران ارشد باشگاه با او پس از مرگ پسر نوزادش در آوریل، عدم اهمیت گلیزرها به باشگاه و ورزش، و احترام نگذاشتن اریک تن‌هاخ به او بود.

بعد از مصاحبه، به این بازیکن ۳۷ ساله دستور داده شد که پس از حضور در جام‌جهانی قطر، به پایگاه تمرینی کارینگتون برنگردد. او روز دوشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی در قطر گفت که «ضد گلوله» است و از رفتار خود ابراز پشیمانی نکرد. او گفت: «نگران این موضوع نیستم که دیگران چه فکری می‌کنند. هروقت بخواهم صحبت می‌کنم.»

در شرایطی که رونالدو می‌خواهد برود و یونایتد هم قصد دارد از شر او خلاص شود، این سؤال مطرح شد که جدایی او چگونه و با چه سرعتی رخ خواهد داد. این اپیزود و دو حرکت نابجای رونالدو در تابستان برای ترک زودهنگام ورزشگاه قبل از اتمام بازی‌ها، باعث شد که پایانی بدون شکوه و جلال در اولدترافورد داشته باشد.

رونالدو که در دوره نخست حضورش در منچستریونایتد ۱۱۸ گل در ۲۹۲ بازی زده بود و آقای‌گل و قهرمان لیگ برتر شده بود، این دوره بدون جام و با ۲۷ گل در ۵۴ بازی از جمع بازیکنان سرخ‌پوش جدا می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها