|

علیرضا بیرانوند به بازی با ولز می رسد؟

کادر پزشکی تیم ملی کشورمان هنوز درباره وضعیت نهایی علیرضا بیرانوند، گلر شماره یک تیم ملی اظهار نظر صریح نکرده‌اند.

لینک کوتاه کپی شد

علیرضا بیرانوند در دقایق ابتدایی بازی با انگلیس به دلیل مصدویت از ناحیه بینی جای خود را به سیدحسین حسینی داد. طبیعی بود بعد ازاین آسیب‌دیدگی تردیدهایی در مورد حضور او در دو دیدار پیش روی تیم ملی یعنی مسابقه با ولز و آمریکا به وجود بیاید.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ مهدی واعظی، یکی از گزارشگران صدا و سیما شب گذشته خبر داد:«اگر چه هنوز بخش رسانه تیم ملی در مورد وضعیت علیرضا بیرانوند اظهار نظر رسمی نکرده است اما بر اساس خبرهای رسیده از اردوی تیم ملی او شرایط بازی برابر تیم ولز را نخواهد داشت.»

بدون شک اگر علیرضا بیرانوند شانس حضور در دو بازی باقی مانده تیم ملی را از دست داده بود اردوی تیم ملی را ترک می کرد و به تهران بازمی گشت تا مورد مداوا قرار گیرد. اینکه در اردوی تیم ملی باقی مانده بدین معنی است که هنوز شانس همراهی تیم ملی را از دست نداده است. آخرین وضعیت علیرضا یبرانوند از سوی تیم پزشکی تیم ملی مورد بررسی قرار می گیرد و در صورتی که این بازیکن شانس بازی داشته باشد، با تاکید کارلوس کی‌روش در درون دروازه تیم ملی قرار می گیرد. در صورت غیبت علیرضا بیرانوند در دیدار با ولز که روز جمعه برگزار می شود، به احتمال قوی امیر عابدزاده درون دروازه تیم ملی قرار خواهد گرفت، چراکه سیدحسین حسینی به خاطر دریافت 6 گل از تیم ملی انگلیس به طور حتم از نظر روحی و روانی در شرایط اید‌ه‌آلی قرار ندارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی