|

کل کل عجیب مسی و ستاره عربستان

علی البلیهی مدافع تیم ملی عربستان از درگیری‌اش با ابرستاره آرژانتین پرده برداشت.

لینک کوتاه کپی شد

تیم ملی فوتبال عربستان روز گذشته در اولین بازی خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف آرژانتین یکی از کاندیداهای قهرمانی رفت و با خلق اولین شگفتی جام موفق شد با نتیجه ۲ بر یک آلبی-سلسته را شکست دهد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ یکی از صحنه‌های جنجالی این بازی کری خوانی عجیب علی البلیهی مدافع تیم ملی عربستان برای لیونل مسی کاپیتان آرژانتین در میانه زمین بود که سوژه کاربران جام جهانی شد.

علی البلیهی مدافع پرحاشیه الهلال در این صحنه به طرف مسی می رود و با زدن چند ضربه به شانه مسی به او چیزی می‌گوید. مسی در واکنش به این اقدام عجیب مدافع سعودی که قصد عصبانیت او را داشت با لبخند به او پاسخ می‌دهد تا قائله به پایان برسد.

البلیهی در مصاحبه خود بعد از بازی به رمزگشایی از گفت‌وگوی کوتاهش با مسی پرداخت و گفت: بله، به مسی گفتم، تو برنده نمی‌شوی، برنده نمی‌شوی!

البلیهی پیش از این هم سابقه چنین اقدامات عجیبی را در زمین بازی داشته است. او در دربی ریاض در سال گذشته میان النصر و الهلال جنجال بزرگ را به پا کرد و سعودی‌ها را به جان هم انداخت. البلیهی بعد از برد با پرچم الهلال در ورزشگاه خانگی النصر کری خواند و در نهایت پرچم الهلال در نقطه آغاز بازی برافراشت که باعث خشم کادرفنی و نیمکت النصر شد و درگیری شدیدی میانه زمین رخ داد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها