|

کُری خوانی هواداران عربستان برای فوق ستاره آرژانتینی؛ دقیقاً کجایی مسی؟

اولین شگفتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را تیم ملی عربستان سعودی با برتری مقابل یکی از مدعیان سنتی جام خلق کرد.

لینک کوتاه کپی شد

رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر روز سه‌شنبه شاهد نخستین شگفتی این تورنمت بود. تیم ملی فوتبال آرژانتین که قهرمان دو دوره از رقابت‌ها جام جهانی است، دور از انتظار در برابر ملی‌پوشان عربستان سعودی متوقف شد و با نتیجه ۲ بر ۱ تن به شکست داد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی، روند دیدار تیم‌های ملی آرژانتین و عربستان سعودی نخست مطابق انتظار پیش رفت. تیم ملی آرژانتین زودهنگام به لطف گل لیونل مسی در دقیقه ۱۰ از نقطه پنالتی، یک بر صفر از عربستانی‌ها پیشی گرفت. اما در نیمه دوم، جریان بازی متحول شد. سه دقیقه پس از آغاز نیمه دوم، صالح الشهری، بازیکن تیم عربستان، گل تساوی‌بخش را به ثمر رساند.

در دقیقه ۵۳ و فقط پنج دقیقه پس از این گل، سالم الدوساری با یک شلیک راه دور دومین گل را برای تیم ملی عربستان به تور دروازه آرژانتینی‌ها چسباند. این نتیجه تا پایان بازی پایدار ماند. تیم ملی آرژانتین با این ناکامی از دستیابی به یک رکورد جدید با ۳۷ دیدار متوالی بدون شکست، باز ماند. اما پس از پایان این دیدار تماشاگران عربستانی که کمتر عادت به خلق شگفتی در مسابقات مهم دارند و بهترین نتیجه تاریخ فوتبال خود را به لطف اشتباهات مسی و یارانش گرفتند علیه تیم ملی آرژانتین و فوق ستاره اش شعار دادند و کُری خواندند.

هواداران عربستان در استادیوم، مترو و خیابان فریاد می‌کشیدند: «کُری خوانی هواداران عربستان برای فوق ستاره آرژانتینی: کجایی مسی؟ چشماتو واکن که ببینی این اتفاق رو!»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها