|

اعتراف تلخ سرمربی آلمان بعد از باخت به ژاپن

می دانستیم که ژاپن یک تیم سرعتی است و در انتقال توپ بسیار سریع کار می کند؛ امروز دقیقا همین اتفاق رخ داد.

لینک کوتاه کپی شد

هانسی فلیک در مورد شکست تیم ملی آلمان مقابل ژاپن صحبت کرده است.

دومین شگفتی بزرگ جام جهانی 2022 قطر، در جریان دیدار آلمان و ژاپن رخ داد. تیم هانسی فلیک این بازی را با نتیجه 2-1 به حریف واگذار کرد و حالا خودش را در خطر حذف زودهنگام از جام جهانی 2022 قطر می بیند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ سرمربی تیم ملی آلمان در مصاحبه پس از بازی راجع به نمایش تیمش گفت: گل اول ژاپن؟ نیکلاس زوله باید توجه بیشتری به خرج می داد؛ او به راحتی دو یا سه گام از بازیکن رو به رویش عقب افتاد. این تنها یکی از اشتباهات انفرادی است که ما امروز مرتکب شدیم. در نیمه اول فرصت های زیادی داشتیم اما ژاپن برای گل کردن موقعیت هایی که داشت، از ما موثرتر عمل کرد؛ همین شد که آنها یک گل بیشتر از ما زدند. می دانستیم که ژاپن یک تیم سرعتی است و در انتقال توپ بسیار سریع کار می کند؛ امروز دقیقا همین اتفاق رخ داد. 

هانسی فلیک ادامه داد: تعویض ها؟ می خواستیم انرژی تازه به تیم تزریق کنیم. مولر طی مدت زیادی دور از میادین بود پس به نظرم با بیرون کشیدن او کار درستی انجام دادیم. اشتباهاتی از ما سر زد که نباید رخ می دادند، به همین دلیل باختیم. از حالا به بعد باید به بازی های پیش رو فکر کنیم و همین کار را هم خواهیم کرد. هنوز هم می توانیم 6 امتیاز دیگر کسب کنیم و می خواهیم تک تک آنها را به دست آوریم. 

 هانسی فلیک افزود: مسائل مربوط به بازوبند و ژست عکس تیمی بازیکنان دلیل شکست بود؟ نه، دنبال بهانه نمی گردم، چنین بهانه ای از نظر من بسیار سطح پایین است.  

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها