|

مقصد بعدی رونالدو مشخص شده است؟

رونالدو از منچستر جدا شد و حالا او به یکی از چهره های جذاب در نقل و انتقالات زمستانی تبدیل شده است.

لینک کوتاه کپی شد

کریستیانو رونالدو با توافقی دو طرفه از باشگاه منچستر یونایتد جدا شده است و بدین ترتیب دیگر شاهد حضور او در جمع شیاطین سرخ نیستیم اما مقصد بعدی رونالدو کدام تیم خواهد بود؟

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از  فوتبالی؛ رونالدو در حال حاضر ۳۷ سال دارد و در آستانه ۳۸ سالگی است و به نظر می رسد که آخرین سال های دوران حرفه ای خود را تجربه می کند. رونالدو گفته بود که اگر در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به قهرمانی برسد به طور کامل از دنیای فوتبال خداحافظی می کند و بازنشسته می شود و همینجا دوران او تمام می شود.

اما در غیر این صورت رونالدو می خواهد همچنان تا ۴۰ سالگی ادامه دهد و باید دید که در پنجره نقل و انتقالاتی زمستان در ماه ژانویه به چه تیمی خواهد رفت.

در تابستان گذشته نام بایرن مونیخ پیرامون کریستیانو رونالدو مطرح شده بود اما انتقال رونالدو به باواریایی ها اتفاق نیفتاد. اکنون دوباره نام بایرن مونیخ پیرامون رونالدو مطرح شده است. ناپولی در لیگ ایتالیا یکی دیگر از گزینه ها است اما یک گزینه جدی تر به نظر می رسد که نیوکاسل یونایتد باشد. چلسی هم در تابستان گذشته نامش پیرامون رونالدو مطرح بود اما توماس توخل که در آن زمان سرمربی چلسی بود مانع از چنین انتقالی شد. بازگشت به تیم دوران نوجوانی یعنی اسپورتینگ و یا رفتن به لیگ آمریکا از دیگر گزینه ها برای رونالدو خواهد بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها