|

مرد شماره یک برابر ولز؛ حسینی، نیازمند یا عابدزاده؟!

با قطعی شدن غیبت علیرضا بیرانوند باید دید که چه کسی در دیدار با ولز درون دروازه ایران خواهد ایستاد.

لینک کوتاه کپی شد

تیم ملی فوتبال ایران در دیدار اول خود در جام جهانی با نتیجه 6-2 برابر انگلیس، یکی از اصلی ترین مدعیان قهرمانی شکست خورد تا شاگردان کارلوس کی روش شروع خوبی را تجربه نکرده باشند. دیداری که البته قابل پیش بینی بود که ایران کار دشواری در آن پیش رو داشته باشد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ با این وجود هنوز چیزی برای تیم ملی ایران تمام نشده و کسب دو نتیجه خوب و منطقی در دو بازی آینده مقابل ولز و آمریکا تضمین کننده صعود ملی پوشان به مرحله بعدی جام جهانی خواهد بود؛ هر چند که قطعا ایران کار آسانی در این دو جدال سرنوشت ساز پیش رو نخواهد داشت.

در دقایق دیدار ابتدایی برابر انگلیس یک شوک بزرگ به تیم ملی وارد شد. جایی که علیرضا بیرانوند در دقایق ابتدایی این بازی به شدت و از ناحیه بینی دچار آسیب دیدگی شد و نتوانست به کار ادامه دهد و جای خود را به سید حسین حسینی داد.

حالا در آستانه دیدار مهم برابر ولز کارلوس کی روش باید یک تصمیم مهم بگیرد. سرمربی پرتغالی در کنفرانس خبری امروز خود اعلام کرد که علیرضا بیرانوند نمی تواند در بازی برابر ولز به میدان برود. حالا کی روش یک انتخاب دشوار انجام خواهد داد. قطعا سید حسین حسینی انگیزه زیادی برای نشان دادن توانایی های خود خواهد داشت اما باید دید که آیا کی روش از او در ترکیب اصلی استفاده می کند یا یکی از بین پیام نیازمند و امیر عابدزاده درون دروازه خواهند ایستاد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها