|

آلمان مقابل اسپانیا ببازد صعود می کند؟

آلمان این شانس را دارد حتی در صورت باخت برابر اسپانیا و تنها با کسب برد در بازی پایانی به مرحله بعد صعود کند.

لینک کوتاه کپی شد

کاستاریکا با شکست ژاپن نه تنها شانس صعود پیدا کرد بلکه به تیم ملی آلمان در آستانه بازی حساس و دشوار برابر اسپانیا امید حضور در مرحله حذفی را داد. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ امروز و در اولین مسابقه روز هشتم جام جهانی 2022 قطر تیم ژاپن که در بازی نخست تیم ملی آلمان را در یک بازی جذاب و تماشایی شکست داده بود نتوانست برابر کاستاریکا امتیاز بگیرد و این موضوع بیش از همه به سود تیم ملی آلمان شد.

شاگردان هانسی فلیک که در مرحله اول گروهی و در یک بازی جالب و عجیب! در حالی که می توانست صاحب سه امتیاز باشد برابر ژاپن شکست خورد تا یکی از شگفتی های این جام رقم بخورد. این شکست باعث شد که با توجه به باخت سنگین 7 برصفر کاستاریکا برابر اسپانیا شانس آلمان به عنوان قهرمان 4 دوره رقابت ها برای صعود به مرحله کم شود. آن هم در حالی که آلمان امشب باید در یک فینال زودرس با اسپانیا بازی کند.

از طرف دیگر ژاپن با یک برد و یا مساوی می توانست یکی از شانس های اصلی صعود به مرحله بعد در گروه مرگ باشد اما کاستاریکا تیم اول فوتبال آسیا را سورپرایز کرد و با شوت کات‌دار زیبا کیشرفولر به پیروزی رسید.

آلمان حالا می تواند با خیال راحتی در فینال گروهی به مصاف اسپانیا برود چرا که حتی در صورت مساوی یا شکست برابر این تیم می تواند با کسب یک برد مقابل کاستاریکا در آخرین مسابقه از این گروه صعود کند.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها