|

جانشین احتمالی رونالدو در منچستر؛ یک هلندی دیگر!

تن‌هاخ به منچستریونایتد فشار می آورد تا کودی گاکپو را پس از بازی های جام جهانی 2022 به خدمت بگیرد.

لینک کوتاه کپی شد

بازی‌های کودی گاکپو در جام جهانی و درخشش او توانست سران منچستریونایتد را متقاعد کند که او برای انتقال به لیگ برتر آماده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ ملی پوش هلندی سه بار در سه بازی مرحله گروهی در رقابت‌های جام‌ جهانی قطر گلزنی کرده است و تا به امروز یکی از بازیکنان برجسته این مسابقات بوده است و حالا هدف او کمک به هلند برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی و پیروزی برابر آمریکا است.

گاکپو توسط اریک تن هاخ در پنجره نقل و انتقالات تابستانی زیر نظر گرفته شده بود، اما سران یونایتد پس از خرج کردن مبالغ زیادی برای بازیکنانی مانند کاسمیرو، لیساندرو مارتینز و آنتونی از انجام این انتقال صرف نظر کردند‌. تن هاخ همچنان به یونایتد فشار می آورد تا قرارداد را امضا کند، به خصوص پس از فسخ قرارداد کریستیانو رونالدو او امیدوار بود گاکپو بتواند با درخشش در جام جهانی تصمیم گیرندگان باشگاه انگلیسی تحت تاثیر قرار دهد تا آن‌ها از پروسه جذب این بازیکن حمایت کنند. مشخص است است که یونایتد آنچه را که از مهاجم PSV تاکنون دیده است را دوست داشته است.

پس از جدایی رونالدو و مصدومیت‌های متوالی مادسیال، یونایتد در بخش هجومی با مشکل کمبود بازیکن رو به رو است. گاکپو یک مهاجم همه کاره است که می تواند در چندین موقعیت قرار بگیرد، کیفیتی که برای تن هاخ جذاب است.

یک مسئله برای یونایتد این است که آنها باید 10 تا 15 میلیون یورو بیشتر از آنچه در تابستان برای این بازیکن 23 ساله پرداخت می کردند، با توجه به عملکردهای او در این فصل پرداخت کنند، اگرچه گفته می شود که آنها طبق قاعده مشخصی در نقل و انتقالات پیش می روند، حتی با وجود اینکه باشگاه در حال فروش است. یونایتد همچنان به دنبال راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا است و تن هاخ برای انجام این کار، به خصوص پس از جدایی رونالدو به گزینه های قوی تری نیاز دارد

گاکپو در تابستان مورد علاقه تیم‌هایی مانند لیدز و ساوتهمپتون و همچنین یونایتد قرار گرفت، اگرچه پس از منتفی شدن انتقال به یونایتد، گاکبو پیشنهاد دیگر تیم‌ها را رد کرد. تن هاخ این بار یونایتد را برای تکمیل قرارداد تحت فشار قرار می دهد.

این بازیکن ماه گذشته به تایمز فاش کرد که قبلاً با تن هاخ در مورد انتقال احتمالی به اولدترافورد صحبت کرده بود و گفت: "من نزدیک به ترک باشگاه بودم. من چند بار در منچستریونایتد با اریک تن هاخ صحبت کردم.

در نهایت، این معامله انجام نشد، که برای من و پیشرفت من خوب نبود. منچستریونایتد یکی از بزرگترین باشگاه های جهان است اما برای PSV نیز این خوب نبود چرا که انتقال بازیکن به منچستریونایتد اتفاق خوبی برای باشگاه است. در هفته آخر پنجره باید تصمیم می گرفتم که به لیدز بروم یا ساوتهمپتون. در نهایت من ماندم. اما دوره پر استرسی بود.

گاکپو تا اینجای فصل در اردویژه هلند برای پی اس وی فوق العاده عمل کرده و در 14 بازی لیگ تا کنون 9 گل به ثمر رسانده و 12 پاس گل داده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها