|

یک گل ساپینتو را خوشحال کرد!

استقلال در غیاب ملی پوشانش به دیدار تیم هوادار رفت و با نتیجه دو بر یک متحمل شکست شد.

لینک کوتاه کپی شد

نیمه اول این بازی با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت و با گذشت دقایقی از نیمه دوم دو تیم بیشتر نفرات ذخیره خود را به میدان فرستادند و در نهایت در حالی که استقلال یک بر صفر از حریف پیش بود، در وقت های اضافه دو گل خورد و تیم هوادار با نتیجه دو بر یک به برتری رسید.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ اتفاق خوشحال کننده برای ساپینتو در این بازی گلزنی آرش رضاوند بود. یکی از دو هافبکی که روی دست تک هافبک دفاعی در جلوی خط دفاعی بازی می کند. با توجه به غیبت روزبه چشمی در این بازی زیبر نیک نفس در جلوی خط دفاعی به میدان آمد. گلزنی آرش رضاوند و مهدی مهدی پور دو هافبک میانی نکته ای است که ساپینتو روی آن تاکید و در تمرینات روی آن کار می کند. به عقیده مربی پرتغالی این دو هافبک میانی چون از عقب به فضا می زنند، اشراف بهتری به دروازه حریف دارند و ورود آنها به محوطه جریمه حریف اگر با گلزنی همراه باشد، می تواند به استقلال برای گرفتن نتیجه مطلوب کمک کند. به خصوص در دیدارهایی که استقلال با تیم های دفاعی و با حضور بازیکنان متراکم حریف در محوطه جریمه مواجه می شود.

در بازی دوستانه دیروز و روی یک نفوذ از جناح راست، آرش رضاوند وارد محوطه جریمه تیم هوادار شد و روی پاس به عقب کوین یامگا دروازه تیم هوادار را باز کرد.

استقلال که مهیای بازی با پرسپولیس می شود امروز تمرین خود را تعطیل کرد و از فردا مجددا تمرینات خود را از سر می گیرد. استقلالی ها در بازی دوستانه بعدی به مصاف نفت مسجد سلیمان می روند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها