|

حضور شاه ماهی استقلال در تمرینات

فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال صحبت‌های عجیبی را درباره شرایط محمد محبی به زبان آورد.

لینک کوتاه کپی شد

مدیرعامل استقلال در گفت‌وگویی اعلام کرد که ستاره آبی‌ها در آستانه جدایی از تیمش گرفته و دلیل این مسئله را هم مشکل انتقال پول رضایت‌نامه این بازیکن دانست. البته که مدیرعامل استقلال وعده داد که تلاش می‌کند مشکل به وجود آمده را برطرف کند اما از آن‌سو توضیح داد که احتمال اینکه باشگاه پرتغالی محبی را از استقلال بگیرد، چندان دور از ذهن نیست!

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال360؛ محمد محبی روز گذشته و ساعتی بعد از صحبت‌های مدیرعامل استقلال در تمرینات آبی‌پوشان پایتخت حضور پیدا نکرد تا شایعات درباره ادامه همکاری محبی با استقلال به اوج خود برسد و حتی امروز اخباری غیررسمی درباره منع شدن محبی از تمرین با استقلال از سوی باشگاه سانتاکلارا به میان آمد که البته به سرعت این خبر تکذیب شد.

حجت کریمی عضو هیات‌مدیره باشگاه استقلال در واکنش به صحبت‌های مدیرعامل این باشگاه درباره وضعیت محمد محبی توضیح داد: «چنین چیزی صحت ندارد و هیچ نامه ای به باشگاه نیامده چون اگر این اتفاق افتاده بود مدیریت در جریان قرار می‌گرفت. مدیرعامل باشگاه هم چیزی به ما اعلام نکرده است. این موضوع هم مسئله شخصی نیست که یک باشگاه به خود بازیکن اعلام کند. قراردادی بین 2 باشگاه است و باید به ما اعلام شود. این اخبار فقط جو رسانه‌ای است که می‌خواهند به وسیله آن استقلال را به حاشیه ببرند».

محبی امروز به محل تمرینات باشگاه استقلال رفت و رسانه رسمی آبی‌ها با انتشار خبری کوتاه نسبت به شایعات منتشره درباره وضعیت ستاره خود واکنش نشان داد و رسماً اعلام کرد که فعلاً محمد محبی همچنان بازیکن باشگاه استقلال است و رایزنی‌ها برای حل مشکل پرداخت هزینه رضایت‌نامه او ادامه دارد.

در اطلاعیه باشگاه استقلال آمده است: «برخلاف شایعات نادرست مطرح شده، محمد محبی مشکلی برای همراهی استقلال ندارد و امروز هم در تمرینات آبی پوشان حضور دارد».

مدیران استقلال اعلام کرده‌اند که از 230 هزار دلار هزینه باقی‌مانده از رضایت‌نامه محمد محبی، 80 هزار دلار آن به حساب باشگاه پرتغالی نشسته و در تلاش هستند تا بتوانند بقیه پول را هم به حساب باشگاه سانتاکلارا منتقل کنند تا دیگر خطری از جانب این باشگاه پرتغالی آبی‌های پایتخت را تهدید نکند و محمد محبی بتواند تا پایان فصل در جمع شاگردان ریکاردو سا پینتو باقی بماند. اتفاقی که باید دید آیا طی روزهای آینده میسر خواهد شد یا خیر.

محبی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها