|

(عکس) مسی به توهین استرالیایی ها سریع پاسخ داد!

12 ثانیه پس از توهین استرالیایی ها به مسی، فوق ستاره دروازه حریف را باز کرد!

لینک کوتاه کپی شد

آرژانتین در شرایطی شب گذشته مقابل استرالیا به برتری دو بر یک رسید و جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی را کسب کرد که همه نگاه‌ها در این دیدار به لیونل مسی بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ ستاره و کاپیتان آرژانتینی ها در این دیدار عملکردی خوب داشت و گل اول تیمش را هم به ثمر رساند.

نکته قابل توجه در این دیدار برخورد برخی هواداران استرالیایی با مسی و البته پاسخ دندان‌شکن او به آنها بود. ساعاتی بعد از بازی آرژانتین و استرالیا ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که برخی هواداران تیم زردپوش با عبارت «Where is Messi?» به کری خوانی با لیونل مسی پرداخته‌اند. البته آنها به جمله «مسی کجاست؟» قانع نشدند و در ویدئو مشخص است که به او توهین هم می‌کنند.

نکته قابل توجه اما اینجا است که ستاره آرژانتینی‌ها دقیقا 12 ثانیه بعد از گرفته شدن این فیلم و توهین استرالیایی ها به او، پاسخی محکم می‌دهد. پاسخی که گل اول آرژانتین بود. در این صحنه مسی با حرکتی زیبا و روی نبوغ تکنیکی خود توانست تیمش را یک بر صفر جلو بیندازد و زمینه‌ساز صعود آرژانتین شود.

ستاره آرژانتینی‌ها دقیقا به سمت همان سکویی به خوشحالی پرداخت که چند ثانیه قبل برای او کری می‌خواندند. فیلم این اتفاق حالا در فضای مجازی دست به دست می‌شود که قابل توجه به نظر می‌رسد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها