|

دردسر جدید باشگاه یوونتوس؛ رونالدو

رونالدو از باشگاه یوونتوس درخواست کرده طلب 19.9 میلیون یورویی‌اش پرداخت شود.

لینک کوتاه کپی شد

هفته گذشته تمام اعضای هیات مدیره یوونتوس استعفا کردند و شرایط این باشگاه چندان جالب نیست؛ لو رفتن مکالمات مدیران یوونتوس هم موضوع دیگری است که هواداران این تیم را نگران کرده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ به نوشته گاتزتا دلو اسپورت، یوونتوس در ماه‌های ابتدایی کرونا اعلام کرده بود پرداخت دستمزد بازیکنانش تا زمان شروع لیگ به حالت تعلیق در می‌آید اما گزارش‌هایی منتشر شد که مدیران این تیم به طور مخفیانه دستمزد بازیکنان را پرداخت می‌کردند. این توافق میان مدیران یوونتوس و بازیکنان، در فدراسیون فوتبال ایتالیا و بازار بورس این کشور ثبت نشد تا این ارقام وارد ترازهای مالی نشوند.

حالا خبر رسیده کریستیانو رونالدو از یوونتوس خواسته مبلغ 19.9 میلیون یورو که در سال 2020 توافق شده بود از آن صرف نظر شود را دریافت کند. این در حالی است که در رسانه‌ها اعلام شده بود رونالدو با یوونتوس برای بخشیدن دستمزدش توافق کرده اما او قراردادی مخفیانه امضا کرد که حتی در صورت ترک تورین بتواند 19.9 میلیون یورو از این باشگاه دریافت کند. این ستاره پرتغالی که این روزها بدون تیم است، از تیم وکلای خود خواسته شرایط یوونتوس و حساب‌های مالی این تیم را بررسی کنند تا بتواند این طلب خود را دریافت کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها