|

آل کثیر - پرسپولیس منتفی شد؟

عیسی آل کثیر تا کنون خودش را به باشگاه پرسپولیس برای ثبت قرارداد جدید معرفی نکرده است.

لینک کوتاه کپی شد

حدود 10 روز آینده یحیی گل محمدی از باشگاه پرسپولیس خواست تا مذاکرات را با عیسی آل کثیر آغاز کرده و با توافق با این مهاجم بار دیگر با او ثبت قرارداد کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ همین موضوع باعث شد تا باشگاه بلافاصله با آل کثیر تماس گرفته تا از او بخواهد طبق خواست سرمربی تیم به باشگاه رفته و قرارداد 18 ماهه خود را امضا کند. اما جالب اینجاست که مهاجم 33 ساله موردنظر یحیی گل محمدی که هنوز به واسطه مصدومیت در تمرینات گروهی سرخ ها شرکت نکرده؛ هنوز به باشگاه نرفته و پاسخ درستی هم برای زمان دقیق حضورش در ساختمان باشگاه ارائه نداده است.

موضوع زمانی جالب می شود که هر روز شاهد انتشار اخباری مبنی بر پیشنهاد چند باشگاه لیگ برتری به عیسی آل کثیر هستیم. آن هم درحالی که به واسطه جراحی رباط، مدتهاست کسی از میزان آمادگی این بازیکن آمادگی ندارد و اخباری مبنی بر سیل پیشنهادات باشگاه های لیگ برتری به این مهاجم کمی عجیب به نظر می رسد.

به هر روی با وجود درخواست یحیی گل محمدی و پیگیری باشگاه پرسپولیس، هنوز از عیسی آل کثیر خبری نیست و باید دید درنهایت او چه زمانی قرار است با پرسپولیس ثبت قرارداد کند.

فراموش نکنیم که بلافاصله پس از ثبت قرارداد آل کثیر این توقع از او می رود تا با بهترین شرایط و آمادگی در تمرینات گروهی حاضر شود. حال باید دید آل کثیر می تواند این توقع را برآورده کند یا نه. به هرحال پرسپولیس درحال حاضر 4 مهاجم دارد و جذب آل کثیر به عنوان مهاجم پنجم باید از هر نظر منطق فنی و تاکتیکی داشته باشد و در ادامه لیگ این بازیکن به کار سرخ ها بیاید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها