|

ستاره بارسا: می خواهم پیراهنم را با مسی در فینال عوض کنم!

پدری، پدیده جوان تیم ملی اسپانیا، دوست دارد مقابل لیونل مسی به میدان برود.

لینک کوتاه کپی شد

پدری تا به حال نمایش درخشانی را در ترکیب تیم ملی اسپانیا ارائه کرده و یکی از بهترین بازیکنان این تیم در جام جهانی 2022 قطر بوده است. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ آنها فردا در مرحله یک هشتم جام جهانی باید به مصاف مراکش بروند و امیدوار هستند که با عبور از سد این تیم بتوانند به مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات صعود کنند. 

پدری تا به حال در سه دیداری که در جام جهانی انجام داده پیراهنش را با هیچ بازیکنی عوض نکرده اما امیدوار است که بتواند به زودی این کار را در رویارویی با بازیکنی که همیشه رویای عوض کردن پیراهن با او را داشته انجام دهد. 

این ستاره بارسلونا در آستانه بازی در مرحله یک هشتم جام جهانی به خبرنگاران گفت:« من پیراهنم را با داوید رایا عوض کردم اما نمی‌دانم این حساب می‌شود یا نه. من این کار را انجام دادم چون همیشه دوست داشتم پیراهنش را داشته باشم اما هنوز موفق نشدم این کار را با بازیکنان دیگر تیم‌ها انجام دهم.»

او در پاسخ به این سوال که دوست دارد پیراهنش را با چه بازیکنی عوض کند اظهار داشت:« لیونل مسی. همیشه رویای داشتن پیراهن او را داشتم. امیدوارم که او را در فینال جام جهانی ببینم و پیراهنش را بگیرم.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها