|

بازگشت دوباره استقلال و پرسپولیس به آسیا؟!

احتمالا به زودی مجوز صدور تاییدیه کنفدراسیون فوتبال آسیا صادر می شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، علیرضا عاصم یوسفی درباره ایراد های مطرح شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص ورزشگاه آزادی و رفع مشکلات دو باشگاه بزرگ پرسپولیس و استقلال برای اخذ مجوز حرفه‌ای گفت: در حدود چهل روز پیش یک شرکت مطرح بین المللی کار خود را برای بررسی و تطبیق موارد مطروحه از سوی AFC با اقدامات صورت گرفته و وضعیت موجود در ورزشگاه آزادی آغاز کرد. این شرکت تمام موارد را به صورت مجزا بررسی کرده و مسئولیت انطباق آنها را با نکات ارائه شده توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا، بر عهده دارد.

وی ادامه داد: شرکت مذکور اخیراً پس از بررسی ها ضمن تایید غیر رسمی اقدامات انجام شده در این ورزشگاه و ارائه مشاوره برای رفع اندک جزئیات باقی مانده اعلام کرده است طی روزهای آتی مجوز لازم برای اخذ تاییدیه AFC را صادر خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور با اشاره به اقدامات انجام شده ادامه داد: بسیاری از مواردی که AFC به عنوان الزامات استادیوم آزادی برای برگزاری مسابقات رسمی و صدور مجوز حرفه ای باشگاه های استقلال و پرسپولیس مطرح کرده است، انجام شده و با اصلاح موارد جزئی باقی مانده، تنها منتظر صدور مجوز شرکت مذکور و اخذ تاییدیه خواهیم بود.

وی در پایان با تاکید بر اصلاح ایرادات مطرح شده یادآوری کرد: به‌زودی تاییدیه لازم از سوی شرکتی که مسئولیت بررسی و انطباق چک لیست ها را بر عهده دارد صادر می‌شود و پس از بررسی توسط AFC، ان شاءالله تایید نهایی نیز صادر خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها