|

یحیی بی‌خیال جذب یک بازیکن شد

به نظر می رسد یحیی گل محمدی دیگر تمایلی به جذب عیسی آل کثیر در نقل و انتقالات ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

یحیی گل محمدی به دنبال جذب عیسی آل کثیر بود. سرمربی سرخ ها صراحتا اعلام کرد به این بازیکن مدیون است و سعی کرد با وجودی که آل کثیر هنوز به شرایط نرمال نرسیده در ادامه رقابت های لیگ او را جذب کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ تمایلی که باعث شد تا تمام رسانه ها نیز به آن پرداخته و آل کثیر را در آستانه ثبت قراردادی 18 ماهه با باشگاه پرسپولیس بدانند. اما پس از این که آل کثیر حُسن نیت گل محمدی و تماس باشگاه پرسپولیس را بی پاسخ گذاشت، گویا سرمربی سرخ ها نیز دیگر مثل سابق تمایلی به جذب آل کثیر ندارد.

برهمین اساس آخرین خبرهای دریافتی حاکی از آن است که یحیی گل محمدی دیگر تمایلی به جذب آل کثیر نداشته و این مهاجم 33 ساله می تواند به هر باشگاهی که دوست دارد منتقل شود.

به نظر می رسد آخرین حضور یحیی گل محمدی در تمرینات پرسپولیس، گل محمدی را مجاب کرد که این مهاجم به هیچ وجه به شرایط مطلوب نرسیده و هنوز زمان زیادی برای آمادگی می خواهد. جالب این که در همان مقطع برخی رسانه ها مدعی شدند که آل کثیر غافلگیری گل محمدی در ترکیب پرسپولیس برای دربی خواهد بود! آن هم درحالی که عیسی هنوز یک تمرین گروهی نیز با سرخ ها انجام نداده و تمرینات اختصاصی انجام می داد.

از تیم تراکتور به عنوان یکی از تیم های خواهان آل کثیر نام برده می شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها