|

گل محمدی به خوبی مربی تیم ملی مراکش را می شناسد!

سرمربی تیم مراکش دو فصل پیش در لیگ قهرمانان آسیا همراه الدحیل قطر برابر تیم پرسپولیس دبل کرده بود.

لینک کوتاه کپی شد

ولید الرکراکی مراکشی و ۴۷ ساله سرمربی مراکش روز قبل موفق شد با پیروزی بر اسپانیا در ضربات پنالتی تیمش را به شایستگی راهی مرحله یک‌ چهارم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر شده و نام و تصویرش که تا دیروز برای خیلی ها ناشناخته بود حالا در صدر رسانه ها و اخبار فوتبالی جهان قرار گیرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ جالب اینجاست که ولید الرکراکی همان مربی است که دو سال قبل برای مدتی روی نیمکت تیم الدحیل نشست و سرمربیگری این تیم را در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا برعهده داشت.

الدحیل و الرکراکی در همین رقابت ها و در مرحله گروهی مقابل پرسپولیس صف آرایی کرد و در هر دو بازی رفت و برگشت موفق شد اندیشه های یحیی گل محمدی را به چالش بکشد.

در بازی رفت شاگردان یحیی گل‌ محمدی به مصاف الدحیل و ولید الرکراکی رفتند و با نتیجه ۲  بر صفر و با گل‌های مانژوکیچ و ادمیلسون شکست خوردند.

جالب اینجاست که بازی دوم نیز در همین ورزشگاه بازی مراکش و اسپانیا یعنی اجوکیشن‌ سیتی برگزار شد که پرسپولیس باز هم با نتیجه ۱ بر صفر به الدحیل باخت. گلی که توسط المعز علی به ثمر رسید.

البته پرسپولیس در همان فصل تا فینال لیگ قهرمانان آسیا پیش رفت و در آن بازی معروف با وجود گلزنی مهدی عبدی، روی اشتباه معروف مهدی شیری با نتیجه دو بر یک شکست خورد تا برای دومین بار برای رسیدن به قهرمانی لیگ قهرمانان ناکام بمانند.

اتفاقی که نشان می دهد درخشش این روزهای ولید الرکراکی در فوتبال مراکش و دنیا به تیم های باشگاهی نیز مروبط بوده و این مربی بیش از بقیه برای هواداران پرسپولیس و یحیی گل محمدی آشنا است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی