|

چشمی در دربی در چه پستی بازی می کند؟

روزبه چشمی در بازگشت به تیم استقلال باردیگر در خط هافبک این تیم به میدان می رود.

لینک کوتاه کپی شد

چشمی که یکی از مسافران جام جهانی قطر بود و برای تیم ملی ایران هم به میدان رفت و گل اول مقابل ولز را به ثمر رساند، حالا چند روزی است به تهران برگشته و به تمرینات استقلال اضافه شده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ هافبک ملی‌پوش استقلال در سال‌های گذشته از سوی کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی در پست دفاع وسط مورد استفاده قرار گرفت. حتی در بازی ایران مقابل انگلیس هم کی‌روش تصمیم گرفت در خط دفاع سه نفره خود از وجود چشمی در قلب دفاع بهره بگیرد.

چشمی اما همانطور که مقابل ولز به عنوان یار تعویضی در خط هافبک بازی کرد و موفق شد گل زیبایی را به ثمر برساند، حالا در استقلال نیز در پست هافبک تدافعی بازی خواهد کرد.

ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال از ابتدای فصل از چشمی در خط هافبک استفاده کرده و حالا در بازگشت او از تیم ملی نیز بدون شک از او در این پست استفاده می‌کند.

هافبک ملی‌پوش آبی ها انگیزه زیادی برای مسابقه با پرسپولیس در دربی پایتخت دارد. او که در گذشته نیز سابقه حضور در این بازی حساس را دارد، احتمالا در بازی پیش رو نیز در خط هافبک استقلال به میدان می‌رود و امیدوار است عملکرد خوبی داشته باشد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها