|

سه خبر مهم از نقل و انتقالات استقلال پنجشنبه 17 آذر

مدیر عامل باشگاه استقلال به ساپینتو اعلام کرده آمادگی جذب نفرات مدنظر او را دارد.

لینک کوتاه کپی شد

علی فتح‌الله‌زاده در صحبتی که با ساپینتو داشته است به او اعلام کرده به عنوان مدیر عامل استقلال آمادگی جذب نفرات مدنظر او را دارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبر ورزشی؛ فتح‌الله‌زاده از ساپینتو خواسته هر بازیکنی را که برای نیم فصل نیاز دارد به او معرفی کند تا اقدامات لازم برای جذب صورت بگیرد.

این طور که شنیده می‌شود استقلال در نیم فصل به احتمال زیاد یک هافبک بازیساز را جذب خواهد کرد که باید دید نظر سرمربی استقلال به جذب کدام بازیکن است؟

در شرایطی که هنوز زمان زیادی تا شروع فصل نقل و انتقالات باقی مانده است، تعدادی از بازیکنان که فرصت کمی برای بازی کردن پیدا کرده اند، قصد جدایی از این تیم را دارند.

در این بین اما هم اکنون پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته است و مشخص نیست باشگاه بتواند تا شروع نقل و انتقالات زمستانی پنجره این تیم را باز کند، به همین دلیل هم ساپینتو به بازیکنان تیمش اعلام کرده در شرایط فعلی هیچ بازیکنی حق ندارد حرف از جدایی بزند.

ساپینتو به شدت نگران وضعیت تیمش در فصل نقل و انتقالات است و مشخص نیست آیا آبی ها بتوانند فعالیتی در پنجره زمستانی داشته باشند یا نه.

شنیدیم علی فتح الله زاده در تلاش است با شرح مشکلات تحریم بانکی در ایران، مدیران سانتکلارا در جریان قرار بدهد تا بتواند مجوز حضور محمد محبی تا پایان فصل را بگیرد. استقلال چندبار پول رضایتنامه محبی را واریز کرده است اما ظاهرا این پول به دلیل تحریم های بانکی برگشت خورده است و فقط بخشی از آن به حساب سانتاکلارا واریز شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها