|

ساپینتو از بازیکنان ناامید شد!

تنها یک بازیکن در دیدار تدارکاتی استقلال با نفت مسجدسلیمان رضایت ساپینتو را جلب کرد.

لینک کوتاه کپی شد

دیدار دوستانه تیم‌های استقلال و نفت مسجد سلیمان که روز پنجشنبه هفته گذشته برگزار شد در پایان با نتیجه یک بر یک تمام شد تا استقلال فقط یک بار دروازه حریفش را باز کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبر ورزشی؛ با نگاهی به جدول رده بندی لیگ برتر و تعداد گل های خورده تیم پرسپولیس مشخص میشود حریف هفته دوازدهم استقلال در طول ۱۱ بازی گذشته فقط سه بار دروازه‌اش باز شده است یعنی به طور تقریبی در هر چهار بازی یک گل توسط حریفان به این تیم زده شده و همین موضوع کادر فنی تیم استقلال را مجاب کرد تا در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان راه های مختلف برای گلزنی را امتحان کنند.

سرمربی استقلال را ناراحت کردند!/ مشکل جدید آبی‌ها در آستانه دربی

ناهماهنگی بین هافبک‌های تهاجمی و مهاجمان استقلال در مصاف مقابل نفت مسجدسلیمان باعث شد همزمان با لایه های دفاعی حریف جنوبی استقلال، آبی پوشان تهرانی غیر از یک بار آن هم در اوایل مسابقه دیگر فرصتی برای باز کردن دروازه شاگردان رضا مهاجری را پیدا نکنند.

پس از پایان این دیدار سرمربی استقلال نسبت به عملکرد هافبک‌های تهاجمی برای تغذیه مهاجمان و بازیکنان خط حمله که موقعیت هایی را در این دیدار از دست داده بودند ابراز نارضایتی کرده و قرار است این روزها بازیکنان استقلال تمرینات تاکتیکی و حمله به دروازه را در دستور کار خود قرار بدهند.

 ناگفته نماند؛ علیرضا بیرانوند دروازه‌بان اصلی تیم ملی و مرتضی پورعلی گنجی مدافع پرسپولیس در دیدار های جام جهانی جزو بازیکنان ثابت ترکیب کارلوس کی‌روش بودند که در دیدارهای لیگ برتر نیز به طور ثابت در ترکیب تیم یحیی گل محمدی به میدان رفته اند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها