|

انگیزه بالای ستاره پرسپولیس برای درخشش دربی!

سعید صادقی در دربی 99 فرصت دارد تا پس از مدت ها جنجال پاسخ یک ادعای عجیب را بدهد.

لینک کوتاه کپی شد

بلافاصله پس از ثبت قرارداد سعید صادقی، شاه مهره نقل و انقتالات تابستانی لیگ 22 بود که محمد مومنی عضور هیات مدیره باشگاه استقلال در یک گفتگوی تلویزیونی ادعای عجیبی را مطرح کرد و گفت پرسپولیسی ها کار شاقی نکرده اند و فقط قیمت بازیکنی چون صادقی را بالا برده اند. چرا که صادقی یک بازیکن کاملا معمولی است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ جالب اینجاست که اگرچه هواداران پرسپولیس از آن پس مومنی را مورد انتقاد قرار دادند اما خود سعید صادقی هرگز پاسخ این ادعا را نداد و به نظر می رسد منتظر یک فرصت مناسب بود تا پاسخ این ادعای جنجالی را بدهد.

حالا آقای پاس گل فصل قبل که البته تا به این جای کار با وجود گلزنی هنوز موفق به ارسال پاس گل برای هم تیمی هایش نشد، این فرصت را دارد تا مشخص کند واقعا یک بازیکن معمولی است یا ارزش این همه تلاش برای پوشیدن پیراهن سرخ را داشته است.

گفتنی است که سعید صادقی اگرچه در 11 هفته ابتدایی لیگ چندان موفق ظاهر نشد، اما بی شک انگیزه های زیادی برای ادامه لیگ و به ویژه رویارویی خاص با استقلال دارد و باید دید درنهایت در دربی 99 او می تواند شایستگی هایش را ثابت کند یا باز هم ادعای محمد محمدی برای چندمین بار از سوی ادمین های فضای مجازی پشت سر هم بازنشر خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها