|

آخرین وضعیت پرونده میلیچ - استقلال؛ خطرناک!

پرونده مدافع سابق استقلال هروویه میلیچ در خصوص شکایت از این تیم وضعیت بدی پیدا کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

شنیده‌ها از باشگاه استقلال حاکی از آن است که بازیکن سابق استقلال برای اثبات ادعای اخیر مدیر برنامه‌هاش در رابطه با جعلی بودن سند واریز پول به حسابش وکیل گرفته و قرار است از طریق مجاری قانونی شکایت تازه‌ای را به فدراسیون بین‌المللی فوتبال ارائه بدهد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبر ورزشی؛ به یاد داریم که در طول یکسال گذشته مشکلات موجود بین باشگاه استقلال و این بازیکن کروات سبب شد تا حتی در برهه‌ای پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه به خاطر شکایت میلیچ بسته شود که در نهایت با واریز بخشی از پول این بازیکن پنجره باز شد و در نهایت هم عنوان شد که طلب مدافع کروات سابق استقلال به طور تمام و کمال واریز و پرونده قبلی بسته شده است.

خبر بد در آستانه دربی/ استقلال به دسته پایین‌تر سقوط می‌کند

حالا و در شرایطی که گفته می‌شود پول به حساب میلیچ واریز نشده و تنها سند فتوشاپی و جعل شده برای فیفا فرستاده شده است مسئولان باشگاه استقلال در تلاش هستند تا هر طور شده ثابت کنند که اینگونه نبوده است. نکته قابل توجه در ارتباط با پرونده میلیچ است که با وجود بدهکاری استقلال به استراماچونی و مطرح شدن خطر کسر امتیاز از سوی فیفا، اگر موضوع جعلی بودن اسناد واریزی به حساب میلیچ اثبات شود باشگاه استقلال با جریمه سنگین تری از سوی فیفا تهدید خواهد شد. بعد از جریمه کسر امتیاز برای باشگاه های فوتبالی فیفا اغلب سقوط به دسته پایین تر را در پرونده های انضباطی برای باشگاه‌ها در نظر می‌گیرد که اگر استقلال به موقع پول استراماچونی را واریز نکند با خطر اینچنینی مواجه خواهد بود.

اما در طرف مقابل مدیر برنامه این بازیکن در صحبت با یک رسانه محلی عنوان کرده که ماجرای بازیکنش بیخ پیدا کرده و او هم به این راحتی نسبت به این پرونده بی تفاوت نخواهد بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها