|

یحیی گل محمدی بی‌خیال یک ستاره برای دربی می شود؟!

از اردوی تیم پرسپولیس خبر می‌رسد که احتمال نیمکت نشینی سروش رفیعی در دربی آذر زیاد است.

لینک کوتاه کپی شد

این در حالی است که گفته می شود سروش رفیعی یکی از آماده ترین بازیکنان سرخپوشان تهرانی محسوب می‌شود. شماره ۷ پرسپولیس پس از خط خوردن از لیست مسافران جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از سوی کارلوس کی‌روش با انگیزه فراوانی تمرین می کند تا خودش را بار دیگر ثابت کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ سروش رفیعی انگیزه‌های زیادی دارد که نشان بدهد لایق حضور در جام جهانی قطر بوده است اما...

ظاهرا یحیی گل محمدی تصمیم گرفته است در دربی با استفاده از دو هافبک دفاعی اما دو مهاجم بازی کند و شاید در این میان سروش رفیعی نیمکت‌نشین شود.

در غیاب میلاد سرلک و کمال کامیابی‌نیا (به دلیل مصدومیت) سروش رفیعی در کنار سینا اسدبیگی بازی کرد اما استفاده از او پشت سر دو مهاجم در دیدار با استقلال می‌تواند ریسک بزرگی باشد. استقلال تیمی هجومی است و ساپینتو هم نشان داده یک مربی با افکار تهاجمی است. بنابراین استفاده از سروش رفیعی در کنار دو مهاجم در دربی می‌تواند ریسک زیادی داشته باشد.

بازگشت میلاد سرلک و کمال کامیابی‌نیا با تجربه به تمرینات گروهی یحیی گل محمدی را به این فکر واداشته که باز هم از این زوج آشنا در دربی استفاده کند. از قرار معلوم سرمربی پرسپولیس تصمیم گرفته است از زوج شیخ دیاباته و یورگن لوکادیا مقابل استقلال استفاده کند که در سمت راست و چپ خط میانی به ترتیب سعید صادقی و مهدی ترابی را دارند.

بر همین اساس پرسپولیس نیاز دارد پشت سر این بازیکنان تهاجمی دو عنصر دفاعی داشته باشد. در چنین وضعیتی بازی دادن به سروش رفیعی می‌تواند ریسک بزرگی باشد.

البته سروش رفیعی همان‌طور که اشاره شد بسیار آماده و با انگیزه است اما تاکتیک تیمی پرسپولیس شاید اجازه بازی در ترکیب اصلی را به او ندهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها