|

وضعیت متفاوت دو ستاره استقلال برای دربی

بر خلاف حردانی، ارسلان مطهری یکی از نفراتی است که حضورش در ترکیب اصلی استقلال در دربی، قطعی به نظر می‌رسد.

لینک کوتاه کپی شد

دو بازیکن استقلال این روزها شرایط متفاوتی را تجربه می‌کنند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، ارسلان مطهری و صالح حردانی در حالی در تمرین امروز استقلال سوژه عکاس این باشگاه شدند که شرایطی کاملا متفاوت با یکدیگر دارند.

صالح حردانی برای حضور در دربی انگیزه‌های بسیاری دارد اما شنیده می‌شود وی در ترکیب استقلال برای این بازی مهم جایی ندارد و سرمربی استقلال همچنان روی تفکرات خود مبنی بر استفاده از کوین یامگا در پست دفاع راست اصرار دارد و قرار نیست صالح حردانی، به ترکیب اصلی استقلال برگردد.

بر خلاف حردانی، ارسلان مطهری یکی از نفراتی است که حضورش در ترکیب اصلی استقلال در دربی، قطعی به نظر می‌رسد. ارسلان که در ابتدای فصل جایی در بین مردان منتخب ساپینتو نداشت و حتی در لیست خروج استقلال قرار گرفته بود، وقتی بعد از هفته‌ها نیمکت‌نشینی، جلوی هوادار در ترکیب اصلی قرار گرفت، با یک پاس گل، ساپینتو را مجاب کرد که فرصت بیشتری در اختیار او قرار دهد و نتیجه این اتفاق، گلزنی او در سوپرجام بود.

ارسلان در بازی تدارکاتی مقابل نفت مسجد سلیمان نیز از ابتدا در ترکیب استقلال قرار گرفت و تک گل تیمش را به ثمر رساند و به نظر می‌رسد او امید اصلی ساپینتو و هواداران استقلال، برای گلزنی در دربی است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها