|

چالش بزرگ برای تراکتور؛ 3 ستاره با پیشنهادهای وسوسه‌انگیز!

آینده مهاجم باتجربه تراکتور منوط به تصمیم‌گیری نهایی از سوی سرمربی اسپانیایی است.

لینک کوتاه کپی شد

کاوه رضایی در بازار نقل‌وانتقالات تابستانی پیش از شروع لیگ بیست‌ودوم بعد از 6 سال حضور در فوتبال بلژیک تصمیم گرفت تا به فوتبال ایران بازگردد و با مدیران استقلال به توافق رسید، اما اشتباه عجیب استقلالی‌ها در زمینه ثبت قرارداد رضایی و تکمیل بودن فهرست آبی‌پوشان باعث شد تا مهاجم باتجربه شانس بازگشت به استقلال را از دست بدهد و با توجه به آغاز مسابقات لیگ بیست‌ودوم، کاوه رضایی با مدیران باشگاه تراکتور وارد مذاکره شد و با آن‌ها به توافق رسید.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال 360؛ رضایی توانست خیلی زود اعتماد قربان بردیف را به خود جلب کند و در ترکیب اصلی تراکتور قرار گرفت و زوج محمد عباس‌زاده در خط حمله قرمزپوشان تبریزی شد اما مصدومیت به وجود آمده برای رضایی او را از ترکیب تراکتور دور کرد تا اینکه از هفته دهم و دیدار با سپاهان مجدداً کاوه رضایی به فهرست تراکتور بازگشت و توانست با یک ضربه دیدنی اولین گل خود در لیگ بیست‌ودوم را در دیدار با سپاهان به‌ثمر برساند تا بعد از 6 سال مجدداً در لیگ برتر فوتبال ایران موفق به گلزنی شود.

قرارداد پرماجرا؛ «کاوه» در نیم‌فصل جدا می‌شود؟

مهاجم 30 ساله تراکتوری‌ها از همان روزهای نخست با اما و اگرهای پرشماری به جمع سرخ‌پوشان تبریزی پیوست و گمانه‌زنی‌های زیادی درباره چگونگی امضای قرارداد کاوه رضایی با تراکتور به میان آمد و مهم‌ترین مسئله، مشروط بودن قرارداد رضایی با تراکتور مبنی بر توافق 2 جانبه برای جدایی این بازیکن در پایان نیم‌فصل نخست به مقصد استقلال بود.

مدیران باشگاه تراکتور در ماه‌های گذشته هیچ‌گاه این شایعه را تکذیب نکرده و تصمیم‌گیری درباره آینده کاوه رضایی را به نقل‌وانتقالات زمستانی موکول کرده‌اند تا مشخص شود شایعات مطرح شده درباره قرارداد مشروط رضایی با تراکتور صحت داشته و گویا او با مدیران باشگاه تبریزی برای جدایی به شرط دریافت پیشنهاد از استقلال توافق کرده است.

چالش بزرگ برای سرمربی اسپانیایی؛ 3 ستاره با پیشنهادهای وسوسه‌انگیز!

پاکو خِمِس به عنوان جانشین قربان بردیف معرفی شد و سرمربی جدید تراکتوری‌ها که حضور در لالیگای اسپانیا را تجربه کرده، در آستانه ورودش به تیم تبریزی با چالش‌های متفاوتی رودررو است. از جمله این چالش‌ها، وضعیت کاوه رضایی است؛ مهاجم باتجربه‌ای که در اردوی آنتالیا آمادگی فنی بالایی را از خود نشان داد و امیدوار است در هفته‌های پایانی نیم‌فصل نخست بتواند اعتماد سرمربی اسپانیایی را به خود جلب کند و بتواند زمان بیشتری در ترکیب تراکتور حضور پیدا کند.

خِمِس هنوز ارزیابی دقیقی از بازیکنان تراکتور ندارد اما مطمئنا طی روزهای آینده داده‌های آماری او از شرایط فنی تراکتوری‌ها تکمیل می‌شود. به نظر می‌رسد سرمربی اسپانیایی درباره شرایط کاوه رضایی و آینده همکاری او با باشگاه تراکتور و یا جدایی از جمع سرخ‌پوشان تبریزی به مقصد استقلال نقش کلیدی خواهد داشت و باید دید نظر او درباره قرارداد پرماجرای رضایی چیست.

کاوه رضایی البته تنها دغدغه نقل‌وانتقالاتی تراکتوری‌ها و پاکو خِمِس نیست، چون رضا اسدی و مهدی هاشم‌نژاد 2 ستاره سرخ‌پوشان تبریزی در رادار قربان بردیف قرار گرفته‌اند و سرمربی سابق تراکتور در حال رایزنی است تا بتواند نظر مساعد مدیران باشگاه تبریزی را جلب کند و اسدی و هاشم‌نژاد بتوانند فرصت حضور در تیم سوچی روسیه را به‌دست آورند. البته که با توجه به درخشش این 2 ستاره، جدایی آن‌ها از تراکتور چندان محتمل نیست اما بی‌شک یک ماه سرنوشت‌ساز و البته پر فراز و نشیبی در انتظار سرمربی جدید تراکتوری‌هاست و بدون تردید نظرات او در گفت‌وگو با مدیران باشگاه تراکتور در آینده ستارگان کلیدی تراکتور نقش مهمی خواهد داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها