|

جزئیات قرارداد سرمربی اسپانیایی تراکتور

ایوب بهتاج سرپرست تیم تراکتور در خصوص شرایط کادرفنی باشگاه توضیحاتی داد.

لینک کوتاه کپی شد

ایوب بهتاج گفت: همانطور که به هواداران قول داده بودیم، یک مربی کاربلد با رزومه کاری قابل قبول به عنوان سرمربی تیم انتخاب شد و امیدواریم پاکو خمز با بهره گیری از دانش و تجربه خود، تراکتور را به جایگاه واقعی خود برساند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ وی اضافه کرد: خمز کار خود را از دیروز به طور رسمی آغاز کرده و با درخواست وی، امروز یک دستیار اسپانیایی نیز به کادر فنی اضافه می شود تا وی کار خود را با تمام توان در تیم آغاز کند.

بهتاج در مورد دیگر اعضای کادر فنی و نظر خمز در این باره اظهار کرد:

محمد نصرتی، دینکا آلن و مارکو کاسر مورد تایید خمز قرار گرفته اند و این سه نفر به همراه دستیار اسپانیایی کار فنی تراکتور را تشکیل خواهند داد.

وی گفت:

خمز کارنامه خوبی دارد و با انگیزه و روحیه بالا در تبریز حضور یافته و برای تحقق هدف باشگاه و رساندن تراکتور به جایگاه واقعی تلاش خواهد کرد و هواداران در این مورد شبهه ای نداشته باشند.

بهتاج در بخش دیگری از سخنان خود به هزینه بالای تیمداری اشاره کرد و افزود:

مالک باشگاه تراکتور که یک باشگاه خصوصی است هزینه های بسیاری می کنند تا تراکتور از نظر بازیکن و کادر فنی کاستی نداشته باشد از این رو انتظار داریم تا بخشی از این هزینه ها از طریق حق پخش تلویزیونی به باشگاه ها بازگردد چرا که صدا و سیما از محل فوتبال و پخش بازی های لیگ برتر، میلیاردها درآمد دارد.

او همچنین خواستار حمایت بیشتر هواداران و رسانه ها از این تیم تا رسیدن به هدف شد.

تراکتور که از دیروز تمریناتش را زیر نظر پاکو خمز آغاز کرده خود را برای انجام بازی با پیکان در هفته دوازدهم آماده می کند؛ این دیدار بیست و نهم آذرماه در تهران برگزار می شود.

تراکتور با ۱۵ امتیاز از ۱۱ بازی در رده هفتم و پیکان با ۱۲ امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها