|

شاه ماهی بعدی پرسپولیس در نقل و انتقالات؛ ستاره سپاهان!

یکی از ستاره هایی که به شکلی عجیب از تیم ملی کنار رفت، امید نورافکن بود که هنوز در لیست خرید یحیی حضور دارد.

لینک کوتاه کپی شد

یکی از پست‌هایی که پرسپولیس قصد داشت برای این فصل آن را تقویت کند، دفاع چپ بود. با توجه به عملکرد نه چندان خوب سعید آقایی و علی شجاعی و همچنین مصدومیت طولانی مدت وحید امیری، پرسپولیسی‌ها می‌خواستند هر طور شده یک مدافع چپ مطمئن را به خدمت بگیرند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ گزینه اول آن‌ها امید نورافکن بازیکن ملی پوش سپاهان بود. یحیی گل محمدی علاقه زیادی به این بازیکن دارد و سال گذشته هم برای جذب نورافکن اقدام کرد، ولی نتیجه در بر نداشت. امید تا پایان فصل با سپاهان قرارداد دارد و مدیران سپاهان راضی نشدند این بازیکن را در تابستان به فروش برسانند.

به غیر از نورافکن میلاد زکی پور هم در لیست یحیی گل محمدی قرار داشت، ولی به دلیل درخواست مالی بالای این بازیکن و همچنین مخالفت شدید هواداران پرسپولیس، پیوستن زکی پور یه این تیم کنسل شد.

هرچند مدیران پرسپولیس در مصاحبه‌های خود عنوان کردند پرسپولیس هیچ برنامه‌ای برای جذب نورافکن نداشت، ولی واقعیت این است که این باشگاه چند بار برای جذب نورافکن اقدام کرد. حتی همان موقع و در نقل و انتقالات تابستانی یکی از بازیکنان ملی پوش پرسپولیس مدعی شده بود که خود امید هم علاقه داشت در سال منتهی به جام جهانی به پرسپولیس بیاید، ولی سپاهانی‌ها قصد نداشتند این بازیکن تاثیرگذار تیمشان را به یکی از رقبای مستقیم خود بدهند.

با توجه به این شرایط و مخالفت شدید سپاهان برای فروش نورافکن، باشگاه پرسپولیس با نفراتی مثل علی نعمتی، محمد مهدی احمدی و وحید امیری در پست دفاع چپ این فصل را شروع کرد. قرارداد نورافکن با سپاهان در پایان لیگ بیست و دوم به پایان می‌رسد و پرسپولیس یا هر تیم دیگری بعد از پایان قرارداد این بازیکن می‌تواند نورافکن را جذب کنند. اتفاقی که سد راه پرسپولیسی شدن نورافکن افتاد، دقیقا مشابه با دانیال اسماعیلی فر بود.

دانیال هم در ۲ فصل گذشته و هم در نقل و انتقالات زمستانی لیگ بیست و یکم مورد توجه پرسپولیس قرار داشت، ولی باشگاه سپاهان راضی به فروش این بازیکن به پرسپولیس نمی‌شد. از همین رو پرسپولیسی‌ها منتظر ماندند و بعد از اتمام قرارداد اسماعیلی فر با سپاهان، این بازیکن را به خدمت گرفتند. با این حال شرایط نورافکن کمی با اسماعیلی فر متفاوت است. امید که عضوی از تیم ملی بود، در آخرین لحظه توسط کی‌روش خط خورد تا یکی از بزرگترین بازمانده‌های تیم ملی در جام جهانی باشد.

نورافکن که امید زیادی داشت تا اولین جام جهانی خودش را تجربه کند، موفق به انجام این کار نشد و برای حضور در جام جهانی باید ۴ سال صبر کند. اینکه کی‌روش با تیم ملی ادامه می‌دهد یا نه هنوز مشخص نیست، ولی نورافکن تحت هیچ شرایطی نمی‌خواهد جام ملت‌های آسیا که در سال آینده برگزار می‌شود را از دست بدهد. از طرفی خیلی‌ها معتقد بودند که اگر امید در یکی از دو تیم پرطرفدار پایتخت بازی می‌کرد، کی‌روش نمی‌توانست او را به همین راحتی خط بزند.

همین موضوع باعث شده تا داستان پیوستن نورافکن به پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی دوباره در فضای مجازی مطرح شود. هنوز نه دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان و نه خود امید نورافکن نسبت به این شایعات هیچ واکنشی نشان ندادند. با این حال همه از علاقه شدید یحیی گل محمدی به نورافکن باخبر هستند. از آنجاییکه قرارداد نورافکن با سپاهان در پایان فصل به اتمام می‌رسد و این بازیکن هنوز قراردادش را با سپاهان تمدید نکرده، در صورتیکه اصفهانی‌ها این بازیکن را در نقل و انتقالات زمستانی به فروش نرسانند، این بازیکن می‌تواند بدون پرداخت هیچ پولی از باشگاه سپاهان جدا شود. از همین رو سپاهان می‌تواند در نیم فصل یا این بازیکن را بفروشد و یا اینکه با بازیکن دیگری معاوضه کند.

هرچند هنوز چند هفته تا نقل و انتقالات زمستانی باقی مانده، ولی خیلی از تیم‌های فعالیت خود را در نقل و انتقالات شروع کردند. یحیی گل محمدی هم که هرطور شده می‌خواهد تیمش را به مقام قهرمانی این فصل برساند، قطعا به فکر تقویت تیمش در نیم فصل خواهد بود و در صورت فراهم شدن شرایط، به بازیکن سابق استقلال و بازیکن مغضوب کارلوس کی‌روش چشمک خواهد زد تا هر طور شده این فوتبالیست با کیفیت را به خدمت بگیرد. حال باید دید برنامه خود امید و همچنین باشگاه سپاهان در نیم فصل چه خواهد بود و این انتقال بزرگ و جنجالی انجام خواهد شد یا خیر.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها