|

ستاره جدیدا محبوب ساپینتو!

می توان پیش بینی کرد که ریکاردو ساپینتو در دربی از ارسلان مطهری از ابتدا استفاده خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

امیر ارسلان که به خاطر مصدومیت پیمان بابایی به ترکیب اصلی استقلال راه پیدا کرد، در دو بازی اخیر تیم این قدر خوب کار کرد که حالا دیگر نشاندن این مهاجم به روی نیمکت و گذشتن از او برای سرمربی پرتغالی بسیار سخت و حتی نا ممکن است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ امیر ارسلان مطهری در بازی با هوادار سازنده تک گل تیمش بود که توسط محمد محبی به ثمر رسید. او در بازی با استقلال در سوپر جام هم گل قهرمانی تیمش را به زیبایی هر چه تمامتر به ثمر رساند تا ضمن ارمغان جام قهرمانی یک بار دیگر نشان دهد، مهاجمی است که قدر موقعیت ها را می داند. این  همان چیزی است که استقلال بدان نیاز دارد. جالب اینکه در هفته های سپری شده از لیگ برتر بر اساس داده های سایت های آنالیز استقلال در ایجاد موقعیت بهترین تیم بوده اما تهاجمی ترین خط حمله را ندارد، به این دلیل که موقعیت های زیادی را از دست داده است.

امیر ارسلان مطهری در بازی دوستانه با نفت مسجد سلیمان در استادیوم آزادی هم زننده تک گل استقلال بود. او با وجود این عملکرد در تمرینات استقلال هم پرتلاش نشان می دهد، چون خوب می داند مهاجمان با کیفیتی پشت خط هستند که منتظر یک فرصت برای حضور دوباره در ترکیب استقلال و گلزنی هستند. پیمان بابایی، سجاد شهباززاده و آرمان رمضانی. به واقع در استقلال رقابت در تمرین شروع و به میدان مسابقه کشیده می شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها